Baby minder voelen bewegen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Emmaxkus, Mar 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

Dec 11, 2015
    371
    0
    0
    Hallo dames,

Ik maak me een beetje zorgen. Ik ben op het moment 26 weken zwanger en voelde de baby elke dag meerdere keren, en goed ook. Mn ribben hebben het soms zwaar en voel hem echt draaien en bewegen, mn hele buik beweegt dan.

Nu voel ik hem sinds vandaag amper, en als ik hem voel is het heel zwak. Ook moet ik even zeggen dat ik soms harde buiken heb, en oefenweeen of hoe het ook heet. Nu stond ik net op en voelde dat heel mn buik hard is, en schrok me rot. Ook steken in mn buik, maar denk dat dit bandenpijn is.

Moet ik me zorgen maken? Hij bewoog daarstraks wel iets toen ik mn buik streelde, maar stopte toen gelijk weer. Weet ook niet meer vanaf welke week je de baby elke dag 10 keer moet voelen. :(

Groetjes Emma

2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

Dec 12, 2015
    2,059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Had ik rond deze termijn ook hij heeft nog veel ruimte dus kan nog omdraaien onze dame lag toen met dr beentje naar mijn rug dus kon haar amper voelen ineens veel gerommel en was ze weer om gedraaid maar als je je echt zorgen maakt altijd bellen hoor !

3. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

Dec 11, 2015
    371
    0
    0
    Dankjewel voor je antwoord, ik had het topic nog niet geplaatst en zag mn buik bewegen. Heb vandaag ook geen koffie op, en gisteren wel dus misschien is dat het wel haha :)

4. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

Dec 12, 2015
    2,059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hahaha hij word hyper door de koffie die is wel grappig , ik had in mn zwangerschap ook van die periodes dat ze heel rustig was kwam altijd weer goed alleen als je verder in je zwangerschap komt zal je merken dat de bewegingen veranderen het zijn geen hele trappen meer maar een soort stootjes kunnen trouwens goed zeer doen maar als je erg ongerust bent nu of later gewoon even je vk bellen daar zijn ze voor hoor

5. wodjeka

wodjeka Bekend lid

Feb 25, 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Gelukkig heb je de kleine alweer gevoeld maar mocht het weer gebeuren dan moet je gewoon bellen hoor! Daar zijn ze voor!

6. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

Dec 11, 2015
    371
    0
    0
    Net terug van de gyn, allemaal goedgekeurd. Ctg gehad en het hartje was ook prima. Hij beweegt weer goed nu :)

Share This Page