na hoeveel weken sonja bakker?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door hanna76, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hoeveel weken na de bevalling mag je weer gaan Sonjabakkeren? Ik geef overigens flesvoeding. En ben een maand geleden bevallen.

Groetjes!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dieten is niet echt verstandig binnen 3 maanden na je bevalling, je lichaam is herstellende en heeft alle voedingstoffen dus hard nodig, verstandig eten, niet snoepen, lekker wandelen kan prima (alhoewel met sporten ook nog uitkijken! je mag nog niet alles zomaar doen)

ALs je gewoon verstandig eet, niet snoept en wandelt is dit voorlopig gezond genoeg maar echt dieten (zeker sonja bakker!) is niet gezond of verstandig.. en als je al aan zoiets begin zorgt voor extra vitamines, en bv floradix e.d.

Dieten in het algemeen is natuurlijk gewoon ongezond, gezond en verstandig eten is ALTIJD verstandiger...

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik was na 6 weken begonnen met sonja bakker omdat ik dacht dat het wel kon. Toen ik op na controle moest bij de gyn ivm keizersnede en zag dat ik nog meer onder me gewicht zat dan aan het einde van me zwangerschap kreeg ik de wind van voren omdat ik net een buikoperatie heb gehad dat je dan ook gewoon mag herstellen en dat je dan niet met een paar weken flink moet zijn. hij adviserde het met 3 maanden pas te doen

Deel Deze Pagina