innestelingsbloeding??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zwangerwens, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Deze cyclus eindelijk een eisprong gehad mbv clomid. Er is bij mij namelijk PCO geconstateerd (dat je vanuit jezelf niet altijd eisprong ontwikkeld.

Ik heb mijn eisprong vorige week maandag waarschijnlijk gehad en bloedtest heeft dit bevestigd.
    Alleen nu heb ik gister en vandaag wat bruine afscheiding verloren, met als je goed kijkt een wat rode/roze gloed erbij.

Ben nu erg bang om ongi te worden. Had stiekem goede hoop voor deze ronde. Maar ja was te mooi om waar te zijn waarschijnlijk, 1e ronde raak.

Zou dit ook innestelingsbloeding kunnen zijn? Iemand ervaringen?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Als het nu weer weg is , is het wel mogelijk .
    Maar hou er rekening mee dat het niet zo hoeft te zijn.
    Bij mijn icsi 2 heb ik dat niet gehad, was wel zwanger.
    Een vrouwen lijf zit raar in elkaar.

3. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja net naar wc geweest, en had er net geen last van! Had wel gelezen dat het idd heel verschillend is per vrouw. En het kan wel langer aan houden...

Maar ik hou er zeker rekening mee dat ik gewoon ongi wordt. Hoe moeilijk ik het ook vind. Had zo'n goede hoop. Na ongeveer 8mnd was dit eigenlijk onze 1e echt kans mbv clomid 100mg (50mg sloeg niet aan). En had afgelopen week ook veel symptomen... maarja kunnen passen bij zwangerschap, maar ook ongi...

Bedankt voor je snelle reactie!:)

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Het is idd moeilijk , en die verrekte zwangerschaps symptomen ken ik.
    Had ik de ronde hier voor . Blijkbaar nieuwe ongi symptomen.
    Hou moed meis . ongi telt als je helde rood hebt .

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe ik meid!

Balen dat jouw vorige ronde 'nep'was qua symptomen! Heb je nog wel kans om zwanger te worden? Omdat je er hebt staan: wondertje is einde verhaal!?

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spontaan is de kans erg klein .
    Klussen blijven we doen he :D

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    HAHA zeker ook blijven doen!! Wie weet is het jullie ooit wel gegund, natuur zit raar in mekaar dus!! Ik hoop het echt voor jullie! Zou geweldig zijn!!

8. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog meer dames, die hier ervaring mee hebben?

9. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik had vanaf een week voor NOD bijna dagelijks iets bruinverlies. Niet veel, maar het was er duidelijk elke dag. Na een week gedacht te hebben ongesteld te worden toch maar getest... en zie onderschrift. Heb trouwens alle weken al regelmatig wat roze verlies.
    Je weet het nooit zeker, maar alles kan! Wanneer kan je testen?

10. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie vogeltje! Ik blijf hoop houden
    Had je daarbij ook apart gevoel in buik, lijkt wel wat op buikpijn. Maar geen krampen zoals bij ongi. En heb vandaag ook last van rommelende klachten. Of had je andere symptomen.

Ik heb op CD14 (vorige week maandag) eisprong gehad. Zit vandaag op CD24. Dus wil echt nog tot na het weekend wachten, misschien probeer ik het vol te houden tot volgende week!

11. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat wachten is moeilijk!

Ik had in het begin wel wat krampen verder had ik alleen last van boertjes laten en hikken. Misselijkheid kwam pas na de 6e week. Maar het is bij iedereen weer anders! Dat is het lastige!

Succes! Probeer nog even het weekend aan te kijken. Ik zal voor je duimen!

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is bij niemand gelijk. Ene heeft heel veel last van borsten, heb ik laatste dagen eigenlijk geen last van etc..

Dankje wel!

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

vandaag weer last van beetje bruine afscheiding! Gevoelige borsten, flink emo en borrelende darmen en vaag misselijk!
    Ik denk dat mijn ongi er gewoon aan komt of kan het nog steeds innestelingsbloeding/zwangerschap zijn:(

heb de hoop al opgegeven!

14. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    hoi hoi,

zouden jullie mij kunnen helpen?
    m'n ei moet geweest zijn rond 23 mei,we hebben vanaf 18 mei tot 24 mei om de twee dagen geknuffelt.nu had ik een paar dagen echt last van m'n onderrug,krampen ook wel,rommeling in de buik.
    nu mijn vraag is gisteren na het toilet bij het afvegen had ik nu gelige slijm met bloed erbij nog nooit gehad eigenlijk en dat had ik maar 1 keer en sedert niet meer,nu wel weer meer last van onderrug,zou het innestelling kunnen zijn of...?

15. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zou kunnen, ik zit met het zelfde probleem! Zoals je kan lezen aann mijn topic! Denk dat we maar gewoon moeten afwachten helaas

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

vandaag is mijn NOD, tenminste denk ik tis vandaag 2 wk na eisprong. Heb nog steeds alleen 's ochtends last van iets lichte bruine/roze afscheiding/slijm

Dus weet niet meer wat ik er nu van moet denken? Iemand een idee?

17. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik zou gewoon even een testje doen, dan ben je uit die onzekerheid.

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou dat nu niet te vroeg zijn? Wel geen vroege testen meer namelijk, heeft tot nu toe alleen maar teleurstellingen opgeleverd

19. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vanaf je Nod kan je testen. Dan is het geen vroege test hoor, dat is normaal. Dan weet je iedergeval waar je aan toe bent! Of zwanger of je kan je ongi afwachten. Dan loop je jezelf iedergeval niet gek te maken met elk dingetje wat je voelt. Succes!

20. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vandaag helemaal geen last van afscheiding. Dus wordt nu wel heel spannend. Moet wel heel veel plassen hiihih

Deel Deze Pagina