Pijn aan mijn Borstbeen net onder de borsten.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door annetske, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hallo,

Ik heb sinds vandaag last van mijn borstbeen, net onder mijn borsten in het midden. Vooral bij bewegingen van mijzelf, voel ik het goed :( Ik vraag mij af zijn dit mijn ribben? dat het kindje zo hoog ligt? of dat zijn voetjes hier tegen aan schoppen, zodat het wat beurs is allemaal? wie weet wat dit kan zijn?

2. Anique

Anique Niet meer actief

Ja waarschijnlijk ligt inderdaad de baby hoog tegen je ribben aan, heb er ook een poosje last van gehad, ik vond het lijken alsof m'n bh-bandje knelde. Maar dat was het niet, ik heb er nu geen last meer van nu de baby een stukje is ingedaald...

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

Hier ook een babietje die denkt dat mijn ribben een klimrek zijn. Heel vervelend, vooral als je zit, net alsof iemand steeds op die ribbenkast zit te duwen en na een tijdje gaat mijn rug ervan zeer doen.

Voel dat al vanaf week 25 ofzo. Het is even wat minder geweest toen ze was ingedaald maar de laatste paar dagen... Argh :evil:

Als ze er nu eens uit zou komen, het is geen hoog tijd ook zeg!

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Het is hier nu minder geworden, de baby is ingedaald :) mijn ribben hebben weer ruimte... het heeft wel ff geduurd voordat er meer ruimte kwam. Maar dit voelt wel beter ;)

Deel Deze Pagina