vraag

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by koehom, Jan 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koehom

koehom Nieuw lid

Jan 14, 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had afgelopen donderdag een klein beetje vers bloed in mijn inlegkruisje zitten, op het toilet 1 groot donkerrood stolse (bloedpropje met een sliert eraan) verloren, gedurende de ochtend, iets vers bloed in het maandverbandje en bij toilet bezoek een plasje rood bloed. 's middags en 's avonds geen bloedverlies meer gehad.
    vrijdagochtend bij toiletbezoek weer bloedverlies gehad, de rest van de dag niet tot nauwelijks bloedverlies gehad.
    zaterdagochtend iets bloedverlies gehad bij toiletbezoek, dit wordt steeds donderder van kleur de rest van de dag niet tot nauwelijks, zondagmorgen iets bloedverlies gehad en maandag ook , maar wel elke dag steeds minder.
    heb nog wel last van pijnlijke borsten en was vanmorgen ook nog wel iets misselijk. (ik had zondag 6 januari ongesteld moeten worden). had nog geen test gedaan voor het bloedden, zaterdag wel getest was negatief.
    Had donderdag middag/avond wel wat last van buikpijn.
    wat heeft dit te betekenen??

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Ik begrijp dat het dus geen normale bloeding was. Het kan een innestelingsbloeding zijn maar dat je test nog negatief is. Ik zou over een weekje nog een keer testen. Het kan ook zijn dat je een keer gewoon onregelmatig ongesteld bent geweest.

Groeten Evelien

3. koehom

koehom Nieuw lid

Jan 14, 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb sinds dinsdag geen afscheiding meer gehad.
    Vandaag getest, negatief, wat heeft dit te betekenen

4. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Als je test negatief is dan ben je niet zwanger, maar heb je een andere menstruatie dan normaal, dat kan.

Groetjes Ineke

Share This Page