Diarree met voorafgaand lichte buikkrampen. Is dit het begin van de bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tevreden, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1 tevreden, 27 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2016
    Ik heb nu de afgelopen paar dagen diarree met voorafgaand lichte buikkrampen. Alleen gisteren waren de krampen iets pijnlijker.

Nu net weer alleen toen ik opstond kreeg ik lage rugpijn wat heel eventjes naar mijn rechterbeen doorschoot.

Verder veel last van harde buiken.

Sinds 3 dagen jeuk op mijn bovenbuik. Ik probeer op internet uit te vogelen wat het kan zijn, maar ik wordt er niet wijzer op.

Iemand enig idee?

2. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dan ga ik maar zo even bellen.

Ik heb nog steeds last van krampjes.

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik durf het niet te zeggen, maar even bellen lijkt me wijs.

4. samaa

samaa Niet meer actief

Misschien alvast een grote schoonmaak voor de bevalling begint? Dat van die diarree of vaak naar toilet herken ik vd laatste dagen voor bevallen

5. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wie weet voorbereiding op bevalling, kan ook griepje zijn of blaasontsteking. Ik had ook last van pijnlijke harde buiken en m'n onderrug. Urine wegbrengen kan altijd!

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Er gaat ook helaas een pittige buikgriep rond.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Kan hoeft niet. Ik had gisteren ook krampjes en daarna naar de toilet geweest en het was over. Duidelijk mijn darmen :p

8. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Was bij mij wel het begin.

Paar dagen diarree gehad en toen idd de bevalling

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hier was dat ook t begin. In de avond veel naar toilet en om 1.00 braken me vliezen. Die dag bevallen.

10. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Al gebeld? ;):D

11. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik heb het ook gehad met jouw termijn. Helaas bleek het bij mij een fikse buikgriep te zijn met de nodige buikkrampen! Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat het begonnen is nu :)

12. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik had snachts ook diarree (geen aanleiding toe qua eten ofzo want daar ben ik wel gevoelig voor) en tijdje later die nacht begonnen mn weeën en 25 daarna braken mn vliezen. Dus ja bij mij begon daarmee wel de bevalling.

Al gebeld en hoe is het nu?

13. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik had vandaag diarree mag ik nu blij zijn :)

Nee komt door het eten van gister haha

14. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #14 tevreden, 27 jan 2016
    Laatst bewerkt: 27 jan 2016
    Ik wilde wel gaan bellen, maar uiteindelijk niet gedaan. Schoot een beetje in de stress van wat als het toch zo ver is. Ik had helemaal niks klaar staan. Geen wiegje (geen bekleding gewassen), kleding van de baby niet gewassen, bekleding van de maxi cosi gewassen die had ik al een hele lange tijd niet in gebruik en badje weer uit de schuur gehaald. Mijn wasmachine heeft vandaag echt overuren gedraaid.

Ik heb nog steeds last van krampen. Zowel in mijn buik als in mijn onderrug. Het lijkt ook een beetje constant te te zijn de pijn. Ook doorzichtige afscheiding gehad, eenmalig. En nog steeds diarree helaas. (Ik heb voor zover ik weet niks verkeerds gegeten en met deze zwangerschap ben ik zoiezo een moeilijke eter, eet zo weinig. Inmiddels ook bijna 10 kilo afgevallen.)

Ben benieuwd of het tot morgenochtend nog steeds zo is en anders bel ik mijn gyn op. Dit keer bel ik dan wel.

Deel Deze Pagina