Nou heb ik hier weleens gelezen om teunisbloemolie te nemen om je mentruatie op gang te krijgen. Kan je dat overal krijgen? En heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb het ene tijdje gebruikt en ik was toen toevallig ook regelmatiger. Het zou dus best van de teunisbloemolie kunnen zijn geweest. Ik had die van het eigen merk van de Etos. Het schijnt overigens OOK te helpen bij PMS klachten en je kunt minder last hebben van je ongipijnen en andere minder leuke bijverschijnselen. Het kan in ieder nooit kwaad!
Er zijn al meerdere topics geweest over teunisbloemolie (kijk maar eens bij zoeken)...........wat ik er van herinner is dat het zeker helpt om je cyclus op gang te krijgen maar dat het daarna wel onregelmatiger wordt.....
ik gebruik het deze maand ook. Al eerder eens een paar dagen gebruikt en toen werd ik 2 dagen later ongi. Kon toeval zijn, dus nu gebruik ik ze de hele cyclus tot mijn ei.(want tijdens zwangerschap beter van niet) en nu had ik gister een bijna positieve ovutest. best bijzonder want zit pas op dag 17 ipv in de 30! Dus of het toeval is weet ik niet, maar kan dus zeker geen kwaad!
Nog even laten weten. Ik had een cyclus van 32 nu ik deze pillen heb gebruikt (vanaf mijn ongi totaan mijn ei) dus volgens mij helpt het wel!
ik gebruik ze sinds december. Mijn PMS is er echter niet minder om geworden haha nog net zo chagie en emo als anders mijn cyclus is sindsdien wel netjes 28 geworden en gebleven. had gelezen dat het wel goed voor je is als je zwanger wilt worden. Heb van Kruidvat eigenmerk, zijn kleinere capsules dan de andere, moet je 4 per dag van nemen. Gewoon op internet even verschillende dingen lezen van te voren.