pijnlijke steken en harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleinmonster, 16 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik wilde een berichtje plaatsen bij de verloskundige hier op zp maar zie dat daar sinds 4 juni niet meer gereageerd wordt.

ik ben 28 weken zwanger en heb al een tijdje last van harde ( pijnlijke) buiken. Sinds gisteren avond veel stekken en naar gevoel onder in, dit wordt op dit moment erger en ook veel last van harde buiken.
    Voor indalingsweeën lijkt het me nog te vroeg, wil niet gelijk de vk bellen dus eerst maar eens peilen hier.

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Ik denk dat je voor het beste advies toch even de verloskundige moet bellen!
    Als je denk dat het echt onprettig gaat worden gewoon bellen!
    Je kan beter voor niks bellen dan dat je straks te laat belt!
    Succes!

3. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Bellen!!! Niet hier vragen! vooral met je voorgeschiedenis van vroeggeboorte .

4. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Ik zou zeker bellen !
    Bij mijn vorige zwangerschap ook zoiets meegemaakt en toen op zaterdagavond toch maar gebeld omdat ik me zorgen maakte. Mocht meteen naar de praktijk komen en daar bleek alles in orde, maar het was totaal geen probleem ! Liever tien keer te veel dan een keer te weinig. Al is het maar om je eigen onrust weg te nemen.

5. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Sowieso bellen.
    Ben zelf bevallen met 27 wkn en nu bijna 28 wkn opnieuw zwanger, ben medisch en ik moet met jouw klachten direct bellen.
    Wat ik dus ook regelmatig doe en dan ook mag komen. Liever 10 x voor niks komen dan 1 x te laat!
    Overigens kunnen het wel indalingsweeën zijn, mijn 2e was al deels ingedaald met 27wkn.
    Maar zekere voor het onzekere en gewoon bellen.

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Kunnen heel goed al indalingsweeen zijn hoor, hier begon het ook op jouw termijn.
    Maar ik zou zeker voor de zekerheid even bellen hoor, dan kunnen ze in ieder geval even checken of het nog geen ontsluiting veroorzaakt!

Deel Deze Pagina