Hallo allemaal ik wou even jullie mening hierover weten. Mijn partner wilt terwijl ik 36 weken zwanger ben nog 2 dagen naar ibiza gaan om met zijn vrienden daar te gaan feesten. Ik heb in eerste instantie dit niet geaccepteerd en ik vind het dus niet normaal dat die dat gaat doen. Hij vind het echter hartstikke normaal en vind dat ik em heel veel plezier moet wensen in plaats van erover te 'zeuren'. Graag jullie mening hierover....
Waaat?!?! Nee, dat meen je niet, wat een egoist zeg! Nee, ik zou dit nooit okay vinden, hoe graag hij ook wilt en hoezo zeuren? Het is logisch dat je dit niet wilt. Jij bent nu hoogzwanger en je hebt hem nodig. Het is ook zijn kind.
Whahaha omg nou mijn vriend durfde amper nog weg toen. Al was het maar voor een paar uurtjes. Maar nee dat lijkt mij niet echt een goed plan. En dat pleziertje kan die ook in de kroeg hebben.
Nee toch!? Beseft hij wel dat er ook met 36 weken een bevallingskans aanwezig is en dat hij dan de geboorte zou kunnen missen? En dat het voor jou allemaal steeds zwaarder wordt en de steun en hulp van je partner dan ontzettend gewenst is? Ik gun die van mij ook echt wel nog leuke dingen hoor en vind het ook voor hem zeker vervelend dat ik al weken niet veel meer kan door bekkenklachten. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik rond 36 weken het wel een beetje benauwd kreeg bij het idee dat ie flink zou drinken en dat ie me dan niet goed zou kunnen bijstaan bij de bevalling. Hij heeft zich daar netjes op aangepast vind ik. Dus mijn mening; echt een NO GO!
Tja misschien ben ik wel te soepel hierin maar 2 dagen zou ik geen probleem vinden. De kans is velen malen groter dat jij tussen de 37-42 weken bevalt dan met 36. Ik heb liever dat mijn man voor de bevalling nog even 2 dagen los gaat dan wanneer hij doet als de baby geboren is. Hij weet natuurlijk ook dat het zometeen gewoon niet meer kan en wil het daarom nu doen. Mijn man had van mij mogen gaan. Ik zou me vreselijk schuldig vinden als ik pas met 39 weken zou zijn bevallen hem dat uitje heb ontzegd.
Whaha hij heeft lef! Dat ie er alleen al aan durft te denken en het te vragen! Een beetje vent wil zelf niet meer zo ver weg van zijn hoogzwangere vrouw. Als het nu 2 dgn ergens in NL was, zou ik het accepteren. Maar Ibiza, als er iets met jou gebeurd moet ie eerst een vliegticket regelen en voordat ie dan terug is. Zijn er geen andere leuke feestjes waar ie nog ff los kan gaan?
2 dagen zou ik zelf niet zo moeilijk over doen eigenlijk... Maar ik heb makkelijk praten: die van mij zou dat uit zichzelf never ever doen. Dan zou ik hem al het vliegtuig in moeten schoppen denk ik haha
Belachelijk! Tot 36 weken niks aan de hand hier. Tot ik toch opgenomen ben en ingeleid...... terwijl alles goed ging.... Wat een risico. ...nee ik zou dit gewoon verbieden!
Daar zou ik dan weer niet zo'n probleem van maken eerlijk gezegd, het is uiteindelijk maar voor 2 dagen. Manlief was hier de avond van bevalling zelfs 3 uur verderop voor het bijwonen van een congress voor zijn werk. Hij was koud nog geen half uur thuis toen de weeen begonnen ... Maar ik ben lees ik al, een stuk makkelijker ...
Ik zou dat geen probleem vinden. Maar als jij het echt niet ziet zitten, vind ik wel dat hij dat moet accepteren. Ik snap echter zijn reactie ook wel.
Ik zou hem veel plezier wensen.... Met de rest van zijn leven Nee maar heeft hij überhaupt wel in de gaten dat er gewoon vrouwen op dit termijn bevallen? Ik neem aan dat hij het niet wilt missen?
Ibiza.. nee, dat gaat m toch niet worden. Snap dat ie nog ff los wil gaan. Maar vind de afstand linke soep. Aan de andere kant... als jij 1 week over tijd gaat.. Kan ie geen last minute boeken of annuleren vlak voor vertrek? Dat jullie het aankijken hoe het gaat tegen die tijd. En een goed uitbedacht back up plan als ie onverwacht eerder terug moet Mijn ventje zit nu een weekend op de solexrace. Met zn allen in een weiland met bier en brommers. Vind het moeilijk, had m graag hier gehad (voorwerk) maar gun t m ook. Bovendien is ie met een uurtje thuis.
En als hij in Ibiza was geweest dan had hij het misschien gemist. Ik ben normaal ook niet zo moeilijk en op rijafstand prima maar Ibiza is een eiland. Ik ben vooral verbaasd dat hij vind dat je zeurt..
+1 Mijn man zou voor z'n werk 3 weken naar saoudie Arabië moeten over 2 mnd. Godzijdank heeft hij dat geweigerd. Daar heb ik dus wel problemen mee, niet snel hierheen te komen en geen fijn land voor een blonde Hollandse gast om te zitten. Maar een weekendje lol voor het straks niet meer kan zou ik geen probleem vinden.
Wat een kleuter.. sorry hoor maar hij word vader. Moet je dan nog 2 dagen feesten in ibiza tussen de 18, 19, 20 jarige dronken toeristen? Vind het echt zo raar. Je kiest er voor een gezin te beginnen, dan ben je toch wel een beetje klaar met dat soort feesten? Ik zeg dat soort feesten, want je hebt feesten en feesten. In Ibiza draait het vooral om zo dronken mogelijk worden en zo veel mogelijk chickies scoren...