Hallo dames, Even een vraagje. Ik heb sinds enkele dagen heel erg pijnlijke steken in mijn borsten. Daarna heb ik net het gevoel of het tepelhof en de tepel volledig samentrekken/ in mijn borst trekken... zijn er nog dames die dit hebben? Of dames die weten waarmee dit kan te maken hebben? Alvast bedankt
Ik weet niet wanneer je je NOD hebt? Daar zou het aan kunnen liggen, of misschin heb je een koutje gevat en heb je van die rillingen? Kan erg gevoelig zijn hoor!
@flientje: Mijn NOD die zal nog wel even wegblijven denk ik . Maar die koude rillingen zoudn misschien wel kunnen. Bedankt voor je antwoord.
Hahahahha, ja, ik wist nog niet dat je zwanger was hoor! Maar in dat geval: die samentrekkingen die heb ik ook gehad en nog af en toe. Vandaar dat ik naar je NOD vroeg, een zwangerschapskwaaltje!
hallo dit heb ik ook had het ook bij me eerste,ineens helewarme tepels last van onder me oksels en trekt naar me borsten net of ik spierpijnen heb bij me borsten,gevoelig pijnlijke tepels dit heeft allemaal met de melkklieren temaken de productie is in volle gang haha en we groeien natuurlijk ook he
Hey dat is grappig, ik had vorige week ook hele warme tepels heb niet echt de link gelegd maar nu ik dit lees denk ik dat het idd te maken kan hebben met de zwangerschap. Ik zat toen net rond mijn NOD.