Pijn bij het bolmaken van je buik ...

Discussion in 'Eerste symptomen' started by fioon, Feb 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje aan de zwangeren onder ons.

Mijn NOD is denk ik maandag (3e ronde na het stoppen met de pil, eerste cyclus 38 daarna 31 en nu denk ik misschien ook iets van 31). Ik had vorige week plotseling steken in mijn buik en wel wat meer dingetjes (verward, veel staren, heel moe).

Toen ik eergisteren zeg maar 'perste' deed dit pijn onder in mijn buik..
    Vandaag is dit minder, maar nu is het zo als ik mijn buik bol maak, dan voel ik steken onderin mijn buik.

Heeft iemand hier ervaring mee, ik weet dat ik gewoon tot maandag moet wachten (ook met testen) maar ben toch wel een beetje benieuwd of dit iemand bekent voorkomt...

Groetjes
    Fioon

2. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Sorry!
    Ik kreeg een foutmelding op mn computer omdat mn kat over het toetsenbord heen liep toen ik mijn bericht plaatste...
    Blijkbaar is hij per ongeluk 2 keer geplaatst...

:oops:

3. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    is geregeld :) 1tje verwijderd

1 manier om erachter te komen of je zwanger bent is afwachten tot je nod en als die uitblijft testen :)

succes

4. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Dit was dus inderdaad iets wat bij zwangerschap hoorde, want ik heb zaterdag positief getest!

Toen ik dit bericht plaatste was het 4 dagen na mijn innesteling
    (weet ik allemaal achteraf.. dan vallen alle puzzelstukjes ineens in elkaar!)

Ik denk ik meld het even, misschien heeft iemand er wat aan....

5. Proficiat!
    Ik had in het begin ook dat als ik mijn buik bolde of juist aanspande ik allemaal steekjes kreeg, dus het is inderdaad zoals nu blijkt, dat het kwam omdat er werk aan de winkel was in je buik :)
    Ik had al meteen door dat er iets anders aan de gang was in mijn buik, maar je kunt jezelf ook voor de gek houden natuurlijk, omdat je zo graag wilt.
    Maar voor nu; Proficiat met je zwangerschap en geniet er van!

Liefs 8) Sunny 8)

Share This Page