Zelf heb ik sinds kort een streep van mijn schaambeen tot navel. Weet dat het van die bakerpraatjes zijn dat het dan een jongen of meisje word maar toch wel leuk om even een poll te doen. Vrijdag hebben we de 20 weken echo, als het goed is weten we het dan! Er bestaat trouwens ook nog een streep tot aan de borsten toe. Dus reageer allemaal maar. groetjes Nikkie
hoi hoi ik had helemaal geen zwangerschapsstreep zijn tot 4 keer een meisje geworden groetjes nathalie
Hallo, Tot aan een week of 25/27 had ik een streep tot aan mijn navel, daarna trok de streep door en loopt nu bijna tot aan mijn borsten. Grappig, want de pigment streep loopt als het ware in een rondje om mijn navel. En het is............. Een meisje Kari
Haha zo zie je maar het is bij niemand gelijk. Maar wel leuk om te lezen Ken ook iemand die alleen bij haar meiden een streep had. Kan de poll zelf nog niet beantwoorden
bij dochter streep tot navel ,,ja meisje , nu een jochie heb ik weer de streep iers donkerder geworden
Nou ik ben benieuwd... Morgen zullen we het weten Ik had die streep trouwens altijd al een beetje maar dan lichter. Krijg ook meer donshaartjes op mijn onderbuik : Ieeksss. groetjes