Compleet van het pad(je) (langer verhaal)

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mirre, Aug 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Rara wat zit een vrouwenlichaam soms toch vreemd in elkaar!!

31 juli begin van m'n cyclus (25dg)...ben 6 augustus met ovulatie-testen begonnen, maar kon geen positief resultaat vinden (had ook moeite met 4 uur niet plassen /teste verkeerd..s morgens etc )
    Enfin zou 11de m;n eisprong ongeveer moeten krijgen..(nog steeds uitgaande van m'n cyclus van 25 dagen)
    Tot eergisteren de 16 getest (alleen gisteren niet) en ben gestopt (dacht: nu 7 dg voor NOD komt ei niet meer!!..vast al geweest :rolleyes: )

Vorige wk was m'n afscheiding zoals het 'hoort' als je vruchtbaar bent en deze wk witter en dikker. Daarbij had ik vorige wk gevoel in m'n buik en deze wk alleen af en toe een steek in m'n schaambot.
    Gevoelsmatig heb ik meerdere symptomen die lijken of ik al zwanger ben, maar we weten allemaal dat sommige symptomen bij beiden hetzelfde zijn (oa duizeligheid, gezwollen borsten/geen stof tegenaan kunnen verdragen, geen eetlust)
    Vandaag paar uur weggeweest ...niet gedronken/plast...in opwelling net een ovulatie-test gedaan en : Hartstikke positief!!!!!????? (teststreep ietsje donkerder dan controle streep)

Komt nu dan pas m'n eisprong eraan??!! Dan is m'n NOD ook pas over 2 wk en dan zit ik op 32 dg cyclus (dat heb ik 1x gehad toen ik zwanger ben geworden!)
    Heel apart......

Vanavond aan het klussen als een BEEST!! ;) :oops: , want dit EI laat ik me niet door de neus boren, maar gevoelsmatig helemaal NIET het gevoel dat m'n ei eraankomt.
    Eerder dat ik zwanger ben :oops: :D Gek he...
    Morgenochtend vd zekerheid (in overleg met een expert ;) ) van deze site een zwangerschapstest doen...al lijkt me dat veeeeelste vroeg, want die kan eigenlijk pas 4 dg voor NOD.

Vind het apart, maar voor alsnog gaan we maar uit van de eispong die errrrrrggggg verlaat is!! :idea: ;)
    Moest het even kwijt meiden :oops:

Mirre

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Hahahaha. Sorry, maar ik moet even lachen om hoe je alles opschrijft. Ik heb ook wel eens gehoord dat ovulatietesten positief geven als je zwanger bent. Maar voor de zekerheid zou ik ook maar "gaan klussen als een beest"! Veel plezier!!

3. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    spannend hoor , zo zie je maar dat het idd is dat niet iedreen 14 dagen voor tijd een eitje krijgt, wat een geluk dat je toch ff heb getest, zou je anders misschien vandaag lekker vroeg je nestje opzoeken en deze hebben gemist....

Spannend hoor..
    Enne ben je toch zwanger .... baat het niet schaadt het niet ;)

4. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    zo is het lekker klussen en morgen testen, ik hoop voor je dat je klust voor 'niets' ihihihi dat je dus zwanger bent.

liefs fredje

5. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    Hey Mirre,

Ik heb idd ook wel eens gehoord dat je bij een ovu-test positief kunt testen als je zwanger bent....

succes ermee en toch maar ff je mannetje lief aankijken vanavond...

Liefs,
    daan

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Daphne82,
    Dank je! M'n lief al tel. op de hoogte gesteld vd plannen vd avond
    Hij was van plan te gaan bieren (zware werkweek gehad) , maar daar wacht ie nu maar even mee!! ;) Dit is belangrijker....

@Remember,
    Precies zoals je schrijft! Plannen om te gaan klussen/vrijen had ik niet, want we hebben al een aardige anderhalve wk achter de rug :oops: ..wilde m'n lief rust gunnen!!
    Maar dat gaat nog even niet op! :)

7. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Mirre, wil je heelmaal geen vase hoop geven, maar kijk naar mijn banner en toen ik vorige week voor de grap eenovu test deed wat de teststreep mega vet, vetter dan de controlestreep. Doe voor de zekerheid ff een zwtest!

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Fredje8 & Daan75,
    Hihi ik hoop ook dat we vanavond lekker voor spek en bonen 'klussen'...
    en anders dat we lekker raak schieten :oops:

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Me2,
    Bij mij is dat ook ..de teststreep is aan het rechterkantje net nog iets donkerder!!
    Spannend!!!
    Wat ik al schreef ..gevoelsmatig voel ik me hartstikke zwanger (weet hoe het voelt , want was in juni zwanger), maar ja ook die angst he..als je zo graag wilt kun je ook denken dat je het voelt ..en dan voel je het ook! (maar is het net niet zo..)
    Heb nooit zo gelet op hoe ik me voelde tijdens m'n ei, want ik wist nooit wanneer ik die had dus kan het niet vergelijken.

Die zw.test durf ik nu niet te doen..
    Kan nu niet plassen, heb net die ovulatie-test gedaan natuurlijk
    en HCG is toch beter s morgens te testen??

10. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    anderhalve week........
    dat hebben wij vorige maand ook gedaan en toen was het negatief
    mijn man is wat gaan surfen enzo en toen bleek dat juist zovaak niet bevordelijke is voor het zaad, het moet namelijk enige tijd in de bijbal zitten om sterk te worden en als je het dan zo vaak doet, zeg al 5 dagen voor je eisprong dan is het zaad tijdens je eisprong zwak, en als je dan ook nog eens sterk "baarmoederzuur"heb dan breken de zaadcellen snel af , met het feit.. geen resultaat.
    vandaar onze ovulatietest deze x om man lief wat tijd te gunnen met goede soldaatjes te komen ;)

hoe dan ok ..... suc66666666666666 ;)

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Remember
    Goede soldaatjes ;) zouden er vanavond wel in kunnen zitten hihi
    de afgelopen 2 dagen hebben manlief en ik rust gehouden om ff bij te tanken :idea:

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Mirre lieverd!

Wat een raar verhaal weer he meiske...Gezien de antwoorden kan het dus 2 kanten op...of je bent nu zwanger...of je hebt nog kans deze maand!

Hoe dan ook...even flink samen zijn vanaaf meiske en manlief kan daarna gerust gaan *bieren*

En als je nou toch negatief test morgen...geen nood lieverd..Hou dan je cyclus aan zoals je dacht dat ie zou zijn en voe je je nog steeds zwanger dan gewoon aan het einde van die cyclus opnieuw een test...mocht ook die negatief zijn...dan tel je bij vandaag gewoonweg 15 dagen op...en dan weer een test!

Ik hoop dat het raak is wijffie!

Succes!

13. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    hahaha dan komt het vast en zeker goed, als dat al niet het geval was ;)

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieve Ninetje!

Echt weer iets voor mij dit hoor! :( ..anders dan anders...
    Lief dat je zo meedenkt , doet me goed!
    We hopen & duimen nog steeds voor augustus hoor!
    Heeft zo moeten zijn dat ik OUT OF THE BLUE...ineens bedacht toch nog maar eens een (nwe) ovulatie-test er tegenaan te gooien :p

Las jouw story.
    Meis, geniet vanavond met je mannetje lekker saampjes met de lekkere hapjes etc en nooit geschoten, altijd mis...
    Je weet nooit precies hoe een koe een haas vangt! (zei m'n mama altijd) ;)

Liefs, Mirre

15. Niet meer actief

:idea: Misschien is het wel je Kosmobiologische eisprong ;)

16. Robing

Robing Actief lid

Jul 1, 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    He Mirre

Nou dat is een herkenbaar verhaal.....
    mjn ovulatie lag overigens alle keren (voor de MK) ook in de derde week, steeds "verkeerd" klussen was ook een oorzaak dat het zo lang duurt.. maar ondertussen ook in de wachtkamer voor een bloedtest om de HCG waade te meten.... na 4 positieve ovulatie testen !!!! suc6 in ik hoop op goed nieuws !!
    Gr Ing

17. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi Mirre,

wat het ook is, als ik het zo lees dan heb je in ieder geval dubbele kansen deze maand, positief denken en dan nog een positieve test ;)

in ieder geval veel plezier vanavond, is achteraf mischien wel een biertje waard ;)

liefs

18. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    He Mirre,

Wat een verhaal en met een verassende uitkomst...
    Ga je nou ook nog een zwangerschapstest doen, gezien het verhaal van Me2? Tja je weet maar nooit...

Het zet me overigens wel aan het twijfelen...
    Wij klussen om de dag, woensdag voor het laatst geklust. Maar gezien ik me vandaag mega moe was, hoofdpijn en ging uit het werk gelijk naar bed.
    Vandaag is het geloof ik dag 23 van mijn cyclus dus ik dacht nou klussen hoeft vandaag niet want tja vruchtbare periode moet nu wel geweest zijn.
    Maar nu ik DIT lees denk ik hmmmmmmmm
    zou ik dan toch niet moeten klussen???

Maarja mannetje is nu een biertje aan het doen met vrienden en dat wordt dus nacht werk....
    Pufff morgen dan maar proberen hihihhihi

Nou Mirre veel plezier vanavond !!

Greetz Silla

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Het is m'n eisprong!!! :idea: zw.test was negatief vanmorgen
    Spannend!!
    Nu maar hopen dat NOD zich verplaatst naar 2/9 !!(en niet 25/8 :( ..veelste weinig tijd om in te nestelen anders)
    Ben erg benieuwd hoe m'n cyclus nu gaat lopen...
    aangezien ik meestal rond de 25 dg zit , en maar 1 x anders (31dg) in mei en toen werd ik zwanger ;)

Mirre

20. Robing

Robing Actief lid

Jul 1, 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    spannend !! en hoopvol toch ? zo zie je maar het vrouwenlichaam zit raar in elkaar, ik hoop voor je dat het goed zit !
    Gr Ing

Share This Page