Ik zou eraan toegeven waar mogelijk, maar niet de hele dag op de bank gaan liggen, als je snapt wat ik bedoel. Als je al een kleine rond hebt lopen is het extra intensief! Ik heb het zo ingevuld dat ik tijdens de 'wakkere' momenten van Lucas zelf ook relatief actief ben. Dus huishoudelijke klusjes, boodschapjes, samen spelen, etc. Inmiddels op een iets rustiger tempo. In zijn slaaptijden zit/lig ik zelf ook op de bank. Je kunt uiteraard ook eerder naar bed 's avonds! Dus wel een normaal dag/nachtritme, maar zeker toegeven aan die vermoeidheid! Je lijf vraagt erom en met een beetje geluk wordt het na het eerste trimester beter!
ik geef er ook aan toe ben ook nog steeds heeeel erg moe en meestal lag ik savonds op de bank al te slapen vond ik niet gezellig voor manlief want ik ben heel chaggie als hij me dan wakker maakt om naar bed te gaan plus dat ik dan weer niet in slaap kom nu ga ik smiddags een uur liggen ben ik savonds wat meer mens maar ik ga nog wel op tijd naar mijn bedje!
Ik geef er ook zoveel mogelijk aan toe. Als ik s'middags geen dutje doe (al is het maar een half uurtje) dan val ik s'avonds vroeg in slaap op de bank.
Dat klinkt als een goed oplossing dat toch. Mijn ervaring is dat als ik er niet aan toegeef dat ik dan op een later moment nog meer moe ben en alles pijn gaat doen (ook al eerder in de zwangerschap) Dan maar liever wat eerder rust nemen.
Lekker aan toe geven! K probeer op mn vrije dagen zowieso 's middags, tegelijk met mn dochter, even een uurtje te slapen. 's Avonds lukt het me eigenlijk ook niet om het laat te maken. Meestal duik ik om 21.30u toch echt wel mn bed in, soms zelfs eerder!
Ik zou er ook aan toegeven wanneer je die mogelijkheid hebt. Mijn kinderen slapen overdag niet meer helaas, dus bijslapen is hier geen optie, maar neem wel zoveel mogelijk m'n rust (al is dat lekker relaxed met de laptop op de bank )
Denk dat het wel belangrijk is naar je lichaam te luisteren. Ik doe het meer niet uit eigenwijsheid, ik vind het vaak zo ongezellig om te gaan pitten. Er is zoveel te doen op een dag, denk wel dat dat slecht is..
Ik zou er ook lekker aan toegeven! Je lichaam vraagt er niet voor niets om. Ik probeer het ook, even lekker te gaan liggen zodra het kan, slapen of niet slapen. Ben snachts genoeg wakker, om te compenseren
juist toegeven goed rusten voor jou en de kleine wanneer t lukte lag ik een uur of 2 op bed smiddags (na werk) of als ik vrij was en daar knapte ik zo van op je lichaam heeft heel veel energie nu nodig nu ik 15 weken ben voel ik me weer wat fitter dus lekker doen meis
dan ga ik dnek ook maar proberen om te rusten als daniel slaapt en als hij wakker is toch nog actief te blijven en savonds op tijd naar bed, maar tis zo gezellig meestal savonds
Ook hier extreem moe de laatste dagen, maar heb 2 kleine meiden, dus op de momenten dat hun wakker zijn doe ik inderdaad ook het huishouden en met de kids bezig zijn, en als zij smiddags op bed liggen ga ik ook even liggen, en inderdaad savonds op tijd naar bed 21.30 is het de laatste dagen, en dan slaap ik minimaal tot 09.00 want dan komt de jongste voor de eerste fles, en daarna gaat zij nog naar bed tot 11.00 en ik de laatste 2 dagen ook
K ben nu 10 weken zwanger en ik ben ook erg moe.. Geef er ook gewoon aan toe! Kan ook niet lang op blijven sávonds, haha! Lig rond 9 uur te slapen op de bank..
Neem goed je rust.... En ga slapen wanneer je te moe bent. Zo heb ik t in het begin ook gedaan, en dan is t goed te doen. Luister naar je lichaam
Lekker aan toegeven. Doe ik ook. Gelukkig doet mijn vriend het huishouden dus buiten koken hoef ik niks te doen na het werk. Omdat ik de laatste 2 weken flink beroerd en grieperig was, lag ik vaak al om 20.00 uur in bed. Heerlijk. Alleen zo ben je de volgende dag weer fit. Ik heb door mijn werk (werk fulltime) niet de mogelijkheid om tussen de middag een dutje te doen. In het weekend doe ik dat wel.