Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juweeltje, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Doe jij mee met moeders voor moeders?

1. Ja

2. Nee, Zo niet waarom?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ik doen sinds vandaag mee met Moeders voor Moeders... Nou ben ik heeeeeeel nieuwschierig ;) Doen jullie daar ook aan mee... En zo niet waarom niet ?

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb me gisteren via de site aangemeld, maar ik heb nog geen telefoontje gehad.
    Nu las ik wel al op de site dat het in Zeeland niet kan.... :cry:

Zou er wel van balen hoor, als ik niet mee kan doen.
    Ben zelf nu zwanger na een vruchtbaarheidsbehandeling en weet dus
    hoe belangrijk het is. Zal er morgen ook nog ff zelf naartoe bellen.

3. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Mijn zouden ze 1,5 week al bellen en gister kreeg ik pas een telefoontje ;) dus ze kunnen nog bellen.. Gefeli met je zwangerschap :D...

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee ik doe er niet aan mee ;)

Heb er wel aan meegedaan, van week 6 t/m 16. Heb zelf ook in de mmm gezeten en mn vriendinnetje Esthertje80, heeft ivf moeten ondergaan, dus ik heb voor haar geplast! ;)

5. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    Ik woon in Belgie en kan dus niet mee doen maar ook in een ander geval zou ik het niet doen, ik haat plassen in iets anders als mijn eigen wc (Ik ga ook nooit op vreemde wc's) en ik heb die flessen eens geroken bij een vriendin van me en dat gaat dus nooit goedkomen. Ik ging toen al over mijn nek, laat staan als ik zwanger ben.

6. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Meiden,

Ik doe ook mee! Vanaf week 6 en volgende week komen ze het voor de laatste keer ophalen. Begin er nu ook wel een klein beetje zat van te worden, steeds in die witte maatbeker te plassen, maar dat is altijd met de laatste lootjes!

Voor mij voelt het goed om mee te doen. Een vriendin van me gaat bijna starten met hormonen, dus dan heb je echt het idee dat het goed terecht komt!

7. SweetNova

SweetNova Actief lid

12 jan 2008
    141
    0
    0
    Nee, omdat dit in Belgie niet kan.

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik doe ook mee, dit is nu m'n 5e week.

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik heb niet meegedaan omdat ik te laat was.

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik doe nu weer mee,mede omdat mijn man met zijn exvrouw ook in de MMM zat...dit word ons eerste kindje samen,het was gelijk in de eerste ronde raak,...hoe dubbel kan het leven zijn...vandaar dus...;)

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb beide keren meegedaan, was een van de eerste dingen wat geregeld heb toen ik erachter kwam dat we zwanger waren.
    Het is goed om andere vrouwen te kunnen helpen omdat er medicatie van gemaakt word, was alleen wel blij na al die weken dat ik weer lekker op de WC kon zitten om te plassen in plaats van boven een kannetje te hangen :) Maar ik zou het zo weer doen!

12. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nee ik heb deze ker niet mee gedaan had nu geen zin in die heisa met die potten maar heb wel 2 x al mee gedaan gehad

13. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Had dit dolgraag gedaan!

Ben van Belgie en had naar onze Moeders voor Moeders meerdere mails gestuurd, maar geen antwoord. En nu is eht al bijna te laat indien ze nog ooit antwoorden.

Vind eht wel spijtig dat mn plasjes verloren gaan :(

Alvast een dikke merci aan allen die eht wel doen. Al heb ik het zelf nooit nodig gehad er zullen er altijd in je buurt zijn waarvan je t zelfs niet weet, die heel dankbaar mogen zijn.

Liefs
    Kitty

14. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Ik ben er al een tijdje klar mee maar ik heb de volle 16 weken meegedaan.

De rede dat ik dat gedaan heb was omdat ik mezelf heel goed moest realiseren dat het niet vanzelf sprekend is dat je zwanger wordt en zeker niet binnen 4 maanden.

Ik heb het met plezier gedaan en heb er een heel goed gevoel over gehad, nu nog steeds trouwens. Ik heb het wel maar ff 16 weken lang geklaard.

Groetjes nance158

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb 2x meegedaan maar met de nieuwe regeling rondom gekke koeienziekte mag ik niet meer mee doen. (dan mag je niet meer dan 180 dagen ofzo in UK geweest zijn).

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    ik heb meegedaan, maar ik vond het vreselijk om te doen. Als ik die bussen al zag, ging ik over mn nek. Dan had ik ze nog geneens opengedraaid. Of ik bij een volgende nog mee doe, weet ik niet omdat het zo tegen viel. Ik vind het wel belangrijk, want ook ik heb er destijds wat aangehad toen ik pregnyl moest prikken.

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb ook meegedaan en ga het de volgende keer weer doen ;)

18. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb net nog even gebeld, maar ze komen dus echt niet in Zeeland.
    Jammer maar helaas kan ik niet meedoen.... :cry:

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ ginny : he dat is balen ....

@all : ik doe ook mee sinds eergisteren ben zelf ook zwanger geraakt via de mmm en wil graag wat terug doen.....

moet wel even vermelden dat ik te weinig flessen heb ....om 1300 s'middags is de fles vol :)

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    hoi,

Ik doe ook mee aan mvm en heb er geen moment aan getwijfeld om mee te doen ! Je help een ander das het belangrijkste voor mij !

@sybje

Maar ik krijg maar 1 kratje in de week vol hoor :oops:
    Maar goed ik heb dan ook een klein blaasje moet veel plassen maar er komt weinig uit :D :)

groetjes
    Baylee

Deel Deze Pagina