Hallo dames, Ik ben nu ruim 5 weken zwanger en heb al sinds ruim een week diaree. Iedere ochtend en soms nog 's middags, maar daarna is het over. Normaal gesproken heb ik altijd een trage stoelgang en ga ik 1 x per 2 dagen naar het toilet (voor ontlasting dan ) en nu moet ik soms 2 keer per dag en is het dun. Zijn er meerdere zwangeren die daar last van hebben en is dat normaal of moet ik contact met mijn huisarts opnemen?
Hi Lydia, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik weet het sinds gisteren Ik ben ook ongeveer 6 week zwanger, en heb vandaag ook gigantische diarree gehad, ik lees wel overal dat het erbij hoort ivm hormonen. Bij mij was het 1 keer vandaag, echt waterig spuit diarree( erg smerig) maar tot nu toe maar 1 keer gehad. Heb jij verder nog kwaaltjes? weet je het al lang? Liefs
Ik ben nu 5 wk en 5/6 dagen zwanger en merk nu 's morgens wel wat misselijkheid, maar zodra ik iets eet gaat het een stuk beter. Ik moet gewoon wat vaker kleine beetjes eten en dan gaat het prima. Diarree heb ik nog steeds 1x per dag, maar ik heb al begrepen dat als ik gewoon goed en voldoende drink dit heel normaal is. Normaal ga ik 1 x per 2 a 3 dagen en nu dan dit, dus dat vind ik wel bijzonder! Ben nog wel heel onzeker en bang om een mk te krijgen, maar dat komt ook omdat ik hier op het forum zoveel lees dat iemand een miskraam heeft gekregen en dat trekt mij dan wel aan, heb jij dat ook?