pijnlijke steken in zij voortekenen

Discussie in 'De bevalling' gestart door els1, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    Ik ben nu 37 + 3 dagen zwanger. Ik heb sinds de laatste paar dagen menstruatieachtige krampen, maar nu ook pijnlijke steken in zij, zijn dat al voortekenen?

2. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi het kan, maar hoeft niet.
    Ik heb het al een paar weken, en zie mijn banner;)
    Ik hoop voor jou natuurlijk van wel, succes ermee:)

3. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik had ze ook al weken vantevoren. En ben uiteindelijk ingeleid met 42 weken.
    Ik weet hoe het is, elk krampje word ge-analiseerd op het einde, maar probeer het los te laten en te genieten van je laatste weekjes 'alleen'
    Als het begint merk je het, ik beloof het je ;)

Suc^!

4. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    gisternacht verloor ik wat slijm (roze/bruin) als ik het hier zo lees is dat de slijmprop. Ben beniewd!

5. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    Net terug van de verloskundige, heb al 2 cm ontsluiting en slijmprop verloren afgelopen nacht. Heeft iemand een idee hoelang het dan nog kan duren?

6. Jillz

Jillz Actief lid

18 feb 2012
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja els 1...nog weken...je slijmprop kan zichzelf weer aanmaken en sommige lopen weken lang rond met ontsluiting...jammer he!!

7. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Els,
    Bij mijn eerste verloor ik 10 dagen voor de bevalling de slijmprop.
    Na 10 dagen kreeg ik regelmatig weeen etc., had 2 a 3 cm ontsluiting.

Na een 2 uur in het zikenhuis te zijn namen de weeen weer af, en toen om s'ochtends de gyn. Zijn dienst starte zijn ze overgegaan op vliezen breken en een weeeninfuus ( was ook al 12 dagen overtijd).

Wanneer is jou uitgerekende datum?
    Bij mij 8 maart,,,,,,,,,

8. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    bij mijn eerste ging het heel snel snachts verloor ik wat vruchtwater..en de volgende ochtend is ze geboren na een weeenstorm v 2 uur..
    ze is geboren met 37 weken en 3 dagen...
    ik ben 7 maart uitgerekend...afgelopen nacht dus wat roze/bloed verlies...en vanochtend langs verloskundige die me vertelde dat ik 2 cm ontsluiting heb..ben momenteel erg misselijk en voel het rommelen onderin mijn buik..heb het ook erg koud...nou ja afwachten maar...
    voel jij al wat???

9. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Ik heb veel harde buiken, en soms een voorwee. Ik denk elke keer nu kot het maar toch niet:D

Bij jou zal het wel snel komen ,,,,,,,,,,,

Ik ben het wel zat, ik zit niet te wachten op 20 maart ipv 8 maart ofzo,
    Maarja daar valt niets over te zeggen,,,

10. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    denk zelf dat het ook niet heel lang meer gaat duren...vanochtend weer bij de verloskundige geweest...mijn onderdruk vond ik vrij hoog die is nu 90...en anderhalve week geleden nog 70...de verloskundige zei dat dit normaal was aan het eind vd zwangerschap...

Deel Deze Pagina