Hallo allemaal, Sinds iets meer dan een week dagelijks last (te lezen pijn) aan de linkerkant van mijn ribben, aan de achterkant. Als ik maar 5 minuten rechtop zit komt de pijn opzetten en trekt pas weg als ik slaap. Naar mijn idee geen baby die karate beoefend in mijn buik met 32 weken, dus een kneuzing lijkt niet aan de orde. Iemand hier bekend mee of meer ervaringen/ tips hiermee om te gaan?
Ik zou het even aangeven bij de verloskundige, het kan gewoon bij je zwangerschap horen, maar het kan ook een slecht teken zijn. Zelf had ik ook enorme pijn in mijn rug en was het een heel slecht teken (HELLP), maar die kans is vrij klein. Gewoon even bellen en eerlijk aangeven waar je last van hebt en niet, niet iets erger maken, maar ook niet bagatelliseren
Je hebt niet net een verkoudheid gehad icm veel hoesten. Hier herstellende van een een longontsteking en op precies dezelfde plek flink pijn maar dit komt door het hoesten.
Heel herkenbaar voor mij helaas. Ik kreeg het ongeveer met 34 weken, ik has s ochtends weinig last totdat ik het al vrij snel weer overbelaste door het minste of geringste. Inderdaad alleen liggen hielp. Tot aan mijn bevalling veel last gehad. Nu 4 weken na mijn bevalling helaas nog, maar wel in mindere mate. Fysio zei dat het overbelaste spieren waren. Advies was massage, rust en warmte... Ik kon echt niks van de pijn, zooo vermoeiend. Bij mij trok de pijn ook door langs mijn ribben en een buikspier. Nu nog. Ik hoop dat als ik straks weer mag sporten het beter gaat omdat ik alles dan weer beter kan ondersteunen... Stekte ik hoop dat het bij jou wel snel wegtrekt...