hoi hoi ik heb even een vraagje gisteren avond had ik pijnlijke steekjes in mijn linker onderbuik en dan steeds precies op de zelfde plek nu heb ik exzact het zelfde alleen nu aan de rechterkant en nu 15 min later weer aan de linkerkant. heeft dit hier ook iemand gehad en weet diegene wat het kan zijn. alvast bedankt liefs my
Ik heb het ook weleens. Volgens mij zijn het je eierstokken. Is bij mij vaak na een paar dagen wel weg.
hoi hoi mijn eierstokken? zou wel kunnen maar morgen is mijn nod dus dan zie ik het vanzelf spannend liefs my
Had ik ook last van,.maar dan eerst rechts en dan links,.afwisselend zeg maar,. En heb een test gedaan en zwanger ,. Vind het erg spannend voor je joh good luck! liefs Shanice
o echt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik word gek hihi is zo moeilijk het wachten maar ik ga mijn best doen bedankt liefs my
hoi asilah had jij dan meteen een posi test want heb vanmorgen getest maar die was negatief was met en mat care test heb nu clear bleu gekocht voor evt morgen of over morgen
Ik herken dit wel van mijn zwangerschap. Ik noemde het achteraf, alsof ze een huisje aan het bouwen waren
hoi ik mijn ongesteldhied gewoon gehad op 29 april.maar had 2 weken van te voren erg pijnlijke borsten en steken en pijn links onderin. met lope deed het pijn je voelde het gewoon steeds. maar ben in middels dus wel ongesteld geworden maar heb nu nog steeds last van die pijn links onderin net of je eierstokken in de weg zitten als je trap loopt of bukt en met niezen doet het pijn. had test gedaa 2 keeer was negatief.kan het zijn dat je dan toch zwanger bent ook al ben je ongesteld geweest. groetjes