Nieuwe kleren kopen

Discussion in 'Zwanger worden' started by kleintjevoorons, May 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hallo,

Ik zit me af te vragen hoe jullie dit nu doen. Ik heb niet z'n budget dat ik qua kleren maar kan kopen wat ik wil. We zijn nu bezig om zwanger te worden en ik kan toch wel weer iets nieuws gebruiken. Alleen zodra ik zwanger ben zal het wel snel te klein / niet meer passen. En of het daarna nog past is maar de vraag :p. En positiekleding is ook wel duur straks.
    Blijven jullie gewoon doorshoppen of houd je daar rekening mee?

gr Kleintjevoorons

2. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik herken dit. Hier heb ik de eerste 2 maanden ook rekening mee gehouden. Maar bij ons duurt het wat langer, dus ik koop eigenlijk gewoon wat ik mooi vind. Hopelijk kun je het na een zwangerschap dan nog wel aan, en de eerste 3 maanden moet dat ook nog wel lukken. Kleren kopen vind ik heerlijk, en jezelf verwennen hoort er toch ook gewoon bij :).

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ik heb gewoon kleding gekocht! Gelukkig want na 2 jaar en 3 miskramen verder ben ik nu pas weer zwanger!

4. kleintjevoorons

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    ik denk ook wel een beetje zo. Ik weet natuurlijk ook helemaal niet wanneer het gaat lukken. Maar wacht toch nog ff mijn NOD af :p

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Ik geef hoe dan ook weinig uit aan kleding. Ben er wel rekening mee gaan houden pas toen ik zwanger was. Al ging dat bij mij vrij snel.

Marktplaats heeft erg veel zwangerschapskleding. Heb zelf uiteindelijk bij de prenatal uitverkoop gekocht. Ben wel blij dat ik toen al rekening hield met het seizoen. Want ik kocht midden in de winter, maar werd in het voorjaar pas echt dik.

6. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Ik heb er wel een klein beetje rekening mee gehouden! :) Stiekempjes dan! Haha! Ik heb laatst twee van die rekbare lange truitjes gekocht en er zelfs even mijn buik in uitgezet :D :) (even kijken hoe het stond, whahahaha)

Maar positiekleding koop ik tegen die tijd wel hoor! :)

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Ik hoop dat het heel snel gaat met zwanger worden, maar nu wil ik er ook nog leuk bijlopen dus ik heb wel wat kleding gekocht. Ik zou het echt super vinden om positiekleding te gaan kopen. Met hubbie is ook geregeld dat ik straks genoeg kleding kan kopen, hij vind het geen probleem gelukkig... dan moet hij het maar even met wat minder nieuw spul doen.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Toen ik net begon dacht ik ook steeds ik kan die leuke broek wel kopen maar wat als? Nu zijn we inmiddels 2 jaar verder en ik kwam er gelukkig snel achter dat het niet 123 zou gaan lukken dus ik ben gewoon blijven winkelen. Als ik er soms doorheen zit is dat ook HET medicijn voor een depribui WINKELEN :) en chocola haha

9. sterr

sterr Actief lid

Apr 27, 2008
    213
    0
    0
    ik geef niet zoveel geld uit aan kleding als vroeger,en als ik wat koop is het goedkoop.
    Ik denk ook wel een beetje wat als ik dit koop en volgende maand...
    Maja dan zal je nooit meer wat kunnen kopen je moet gewoon niet te veel kopen.
    Bij miss etam hebben ze ook erg leuke positie kleding en de prijzen zijn niet overdreven duur.

10. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Als ik kleding nodig heb, dan koop ik het gewoon. We zijn nu al bijna 1.5 jaar bezig, zo zie je maar dat het lang duurt. En 1.5 jaar lang geen nieuwe kleding kopen? Dat zou ik echt niet kunnen.

11. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Ik koop ook zeker wel nieuwe kleding, alleen nu wel minder dan voorheen. Koop alleen de dingen die echt nodig zijn zodat ik er toch nog leuk bij kan lopen, maar voorheen kocht ik nog wel eens spullen in de zomer voor de winter. Dat doe ik nu niet meer, want misschien ben ik dan hoogzwanger en past het niet meer.

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

Ik geef eigenlijk niet zo veel uit aan kleding. 1 keer in de zoveel tijd koop ik een paar nieuwe dingen.
    Heb met n zwangerschap wel veel gekocht..een vuilniszak vol (heb het nu even op zolder liggen..) en deze was eigenlijk nog te klein voor alle kleren....heb wel veel via marktplaats gekocht, zwangerschapskleren dan (die maar 1 keer gedragen waren ofzo, zoek wel echt naar kleding die zo goed als nieuw is)

Nu hoop ik snel weer zwanger te worden zodat ik weer de positie kleding aan kan! :D

Liefs

Sylvia

13. kleintjevoorons

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    toch echt wel een goede tip om via marktplaats te zoeken. Zijn natuurlijk legio vrouwen die van hun weinig gedragen kleding af willen.
    Alleen een vraagje. Pas dat dan wel altijd goed? ik heb nu bijvoorbeeld erg veel moeite met het vinden van een broek die goed past (brede bovenbenen/heupen en geen buikje). Bij h&m zijn normale broeken bij mij al zwangerschapsbroeken :S

14. kiddo81

kiddo81 Actief lid

Apr 12, 2008
    121
    0
    0
    Hoi,

Ik zou me er niet te erg op vast pinnen. Je kunt nooit voorspellen hoe lang het gaat duren en wanneer het raak is. Ik hou er in ieder geval nog geen rekening mee, ik zie het wel als het zo ver is!

15. Sheila82

@Kleintjevoorons: Ik heb wel vaak kleding gekocht waarvan ik wist hoe het zat ongeveer, in de winkel nieuw gepast bijv en dan op mp gekocht (o dat ik het anders zo duur vond).
    Mamalicious vond ik zelf een goed merk!
    En op www.fashion4mamas.nl ook vaak goedkoop positie kleding.
    Heb 1 keer iets gekocht wat te klein bleek te zijn, dit heb ik toen zelf weer gewoon verkocht via mp.

Ik vind mp echt een handige site!

Liefs

Syl

16. kleintjevoorons

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Bedankt voor de tip.

Moet wel eerst "even" zwanger worden ;)

17. Sheila82

Hihi, ja dat wel :D
    Ik heb nu nog wel een paar rokken van mama licious die ik nu ook nog gewoon kan dragen. Dit zijn rokken die je onder je buik moet dragen, en aangezien ik wel een enorme buik had, mijn heupen, kont enzo, was allemaal normaal gebleven, dus das wel handig :D
    Ik was na de bevalling eigenlijk vrijwel meteen mn kilo;s alweer kwijt, al maakte ik me daar absoluut niet druk om hoor, ik vond het wel leuk om op het einde van mn zwangerschap 70 kg te wegen, weeg normaal maar rond de 55 kg :D

Liefs

Syl

Share This Page