Hallo allemaal! Ik ben 11 oktober uitgerekend maar ben nu al een beetje aan het aftellen... Over 2 weken begint mijn verlof. Nu ben ik voor mezelf eens een lijstje aan het maken om de dagen straks door te komen (ik verveel me snel ). Wat doen jullie de laatste weken/wat hebben jullie de laatste weken gedaan (en last minute nog gekocht misschien )?
Ik had: Geboortekaartje helemaal klaar maken Geboortebedankjes maken Babykamer helemaal afmaken Zorgen voor beschuit, muisjes, koffie, thee ed Klossen halen Bedpan halen Adresetiketten printen Fotcamera in orde maken (geheugenkaarten leeg, batterijen vol) Postzegels kopen Kruik regelen Verzorging konijnen regelen (indien nodig) Was wegwerken Slaapkamer grondig poetsen Badkamer/wc/keuken grondig poetsen Omdat ik ingeleid word heb ik nog een lijstje gemaakt met leuke dingen Uiteten gaan met mijn man Buikfoto's maken Boeken bestellen Leuke cd maken Lekker uitrusten en genieten met zn twee
Dat zijn hele goede tips zeg.. Mijn to do lijstje is voornamelijk wat ik allemaal schoon wil hebben en wat ik nog wil verven voor de kleine er is. Ben iig al goed bezig met opruimen en pöetsen.
Ik heb gewoon een A4tje gepakt en daar alles opgeschreven. Iedere keer wat gedaan was, een streep erdoor. Inmiddels is mijn lijstje helemaal klaar . Nu alleen nog relaxen tot maandag . Is een heerlijk gevoel!!!
ik ben nu nog vrij relaxed. geboortekaartjes zijn in de maak, alle spulletjes zijn in huis en met mn verlof (va. 23 september) ga ik mn to-do lijstjes maken had ik bedacht. maar wie weet komt er nog van alles in mn hoofd op