Hoi meiden, Ik ben vandaag 10 weken volgens de laatste echo, en ik zou toch zweren dat ik net het bekende kriebeltje voelde! Maar dat lijkt me toch wel erg vroeg, mijn dochter voelde ik met 14 weken, en kwam er achter tijdens de echo dat dat gevoel toch echt mijn dochter was, was wel een leuk moment Zou het kunnen of kan dit gewoon niet zo zijn?
ik voelde ook een kriebeltje met 10 weken, volgens de vlos kon het. duurde net een fractie van een seconde! daarna voelde ik hem pas na 16 weken weer, maar vanaf toen wel gelijk dagelijks.
Ik voelde mijn 2e vanaf 16 weken. Nu voel ik vanaf 10 weken af en toe een kriebeltje, en nu soms vaker en vandaag op de echo was duidelijk te zien dat het de beeb is
mijn zoontje voelde ik met ongeveer 16 weken. nu heb ik af en toe het idee dat ik het kindje al voel...dus 13 weken...
O, ik hoop zó dat ik het deze keer ook weer vroeg mag voelen! Dat zou een hoop onzekerheid wegnemen... Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje voelde ik met ongeveer 11 weken 'de kriebel'. Geweldig gevoel!!
Leuk hè! Hier de tweede ook al bij 10 weken voelen kriebelen. Nu voel ik ook al sinds 16w4d de beeb elke dag wel een aantal keer duwen en schoppen!
Met zo'n 10 weken voelde ik ook voor het eerst ons 2e kindje.. Geloofde het een tijdlang niet, maar was toch echt zo
Hier dacht ik vorige week (11 weken) opnieuw het gerikketik van de trappeltjes te voelen... (ervaar het eigenlijk niet als gekriebel?)
met sem was het bij de 19 weken( maar denk wel al iets eerder maar toen wist ik het niet zeker of het darmen waren enz) maar vandaag voelde ik de beeb volgens mij al.
Hier met 10,5 week een kriebel, nu af en toe een plofje of voel ineens wat tegen de binnenkant van mn buik drukken wat na een half minuutje weer verdwijnt.... Met mn 2e voelde ik de kriebel met 11 weken, en bij mn 1e nooit gevoelt 1x was met 14 weken en duidelijk plofje...
Ja, hier precies zo: de 1e voelde ik met 14 weken, deze in de 10e week. Ik twijfelde eerst nog, maar sinds die tijd toch echt elke dag die typische kriebels/plofjes gevoeld en het wordt ook sterker
Vanochtend tijdens de echo hebben we gezien dat het echt de baby is haha Was echt heel leuk! De vk zei ook dat je een 2e vaak een stuk eerder voelt dan de eerste. Ben helemaal in luv nu