pyama

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sijke, 26 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sijke

Sijke Bekend lid

hallo,
    misschien een beetje een suffe vraag, maar hebben jullie een handige pyama kunnen vinden die dus voor dikke buiken geschikt is? Ik vind ze of niet helemaal praktisch of heel erg duur en ook niet eens heel erg handig. Doe nu nog gewone joggingbroeken of grotere pyamabroeken aan met zwangerschapstuniekjes of shirts.

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik draag nu vaak een grote maat pyama (jurk).

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb een hele tijd geleden (kan goed 5 jaar zijn) van die bigshirts gekocht bij Hunkemoller... Inmiddels zijn die zo uitgelubberd dat zelfs een olifant nog ruimte over zou hebben... :) Heerlijk om in te slapen als je zwanger bent... :D

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ik doe gewoon alleen een pyama hesje aan of een big shirt. maar het liefst slaap ik nog zonder nachtjapon whatsoever...draai ontzettend veel en dan zit de kleding ook zo strak om je lijf gedraaid. ligt niet fijn.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

De pyama's van de H&M zijn erg praktisch, :) Je moet even opletten dat je die hebt waarvan de shirts wat langer zijn, maar de broeken rekken lekker mee en hangen precies onder je buik, :-D

6. iets nieuws

iets nieuws Niet meer actief

Hier gewoon een big shirt. Bij het Kruidvat kan je ze wel eens voor een prikkie kopen!

Gr Kim

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik draag altijd big shirts, van mijn schoonmoeder heb ik er 1 gehad met baby on board hahaha

8. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ik heb ook van die lange shirts en dan met snoopy erop maar is net wat je wil hebben maar voor onder de 10 euro bij wibra dus geen geld en zijn lekker lang en zou wel wat groter kopen. heerlijk en neit duur

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Bij mij zit momenteel een groot pyamashirt met een zwangerschapslegging eronder het lekkerst 's nachts.

Groetjes, Wendy

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    ik slaap in mn ondergoed, of met een bigshirt aan... Hoef toch niet door t huis te dansen, en doe ik dat wel, dan doe ik mn badjas aan:)

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ik heb eigenlijk nog altijd mijn gewone pyama's aan... Heb al wel een redelijk buikje maar de elastiek rekt goed mee tot nu toe!

12. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Ik heb net mijn zwangerschapspyjama van neckermann binnen. Hij is lekker ruim. De broek is zeer ruim met knoopsgat elastiek zodat je zelf kunt kijken hoe strak je deze wil. Hier zal ik niet meer uitgroeien ;). Hoe hij slaapt dat weet ik nog niet, maar hij lijkt me heerlijk. Verder big shirts.

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    bij livera gisteren 2 gekocht een zwarte en een paarse met een lint erdoorheen zien er leuk uit heb er een grijse fludderbroek onder zit heerlijk.
    had ook een grijs duster met rits bij livera gekocht ook zo leuk!

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    maar snachts slaap ik zonder iets aan hoor en raam open en dekbed van me af heb t zooooo heeeet,
    maar dit gekocht voor ziekenhuis en na de bevalling.

15. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik slaap ook naakt, heb het ook bleodheet... :rolleyes:
    Heb wel mooi nachthemdje gekocht waar ik ook mee kan
    voeden...
    Kijk eens op www.lingerievoortwee.nl

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

Grappig dat iedereen de foute spelling overneemt. Het is pyjama en niet pyama.

Ik heb die dingen nooit gedragen omdat dan midden in de nacht opeens wakker word vanwege extreme hitte. Ik zou zelf gaan voor een oversized t-shirt. Eventueel kun je een wat dunnere pyjamabroek in een grotere maat kopen. Maar mijn pyjamabroeken, die ik dus alleen 's avonds of 's ochtends draag en niet in bed, kan ik wel zo laag dragen dat daar met gemak een grote buik in past.

17. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik slaap ook lekker in een big shirt. weet ik zeker dat ik heel de nacht iets over mijn buik en rug heb, heb er echt een hekel aan als die bloot liggen met deze temperaturen snachts.. ;)

18. Sijke

Sijke Bekend lid

bedankt voor alle tips, die van de zwangerschapslegging met big-shirt spreekt me tot nu toe het meest aan.

Okay, pyjama dus.....en geen pyama

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hahaha deze heb ik ook! :D heerlijk van die big shirts

Deel Deze Pagina