nieuw lid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door patriciafree, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriciafree

patriciafree Nieuw lid

24 nov 2008
    3
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben Patricia.
    Wij zijn bezig met KID en we zijn nu bezig met poging 7.
    Balen als het iedere keer maar niet wil lukken.
    Wij hebben een donor via stg medische centrum Bijdorp in Barendrecht.
    Nu vroeg de gynaecoloog vanochtend aan mij, hoe de kwaliteit is, wanneer er een rietje ontdooid wordt? Pfff.. ik dacht dat dit al in Barendrecht helemaal is doorgecheckt. Dus zijn we er maar vanuit gegaan dat dit ook zo is.
    Nu wil ik toch graag even mailen met medisch centrum bijdorp. Wie heeft er voor mij een email adres?
    Wij gebruiken nog geen hormonen, maar als deze poging ook mislukt dan stappen we over op clomid. Er wordt bij mij maar iedere keer 1 rietje gebruikt per poging. In Barendrecht zeiden ze wel tegen ons dat we beter 2 rietjes tegelijk moeten gebruiken, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat het nooit wetenschappelijk bewezen is dat er een grotere kans is op een zwangerschap. Tjee.. wat brengt mij dat weer aan het twijfelen! wat is jullier ervaring hiermee?

Ik hoop via deze site meer info te krijgen en te delen. Vandaar dat ik me vandaag heb aangemeld.

Groetjes Patricia

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi patricia,
    Misschien is het goed om de titel van je onderwerp te veranderen, in iets specifieker wat jouw vraag is, dan heb je eerder kans dat er iemand reageert die er ervaring mee heeft. Bij nieuw lid, kunnen mensen het onderwerp overslaan en wordt er gedacht dat iemand zich voorstelt. Wanneer je iets in de titel schrijft met KID dan weet je zeker dat dit de mensen die hiermee bezig zijn het opvalt en ze het topic waarschijnlijk open.
    Ik zelf heb PCO en kan je dus geen advies geven, ik wens jou heel veel succes en dat het maar heel snel raak mag zijn! x

Deel Deze Pagina