vraagje... (weet niet of hij hier goed staat..) ik zit nogal met regelmaat met de laptop op mijn schoot/buik zou dat schadelijk kunnen zijn ivm met evt stralingen voor de kleine spruit in mn buik? ben benieuwd of iemand een antwoord weet, of is dit een gekke vraag? groetjes
Nee volgens mij niet hoor, tenminste mijn zoontje heeft niks en ik heb constant met mijn laptop gezeten.
Nee hoor geen gekke vraag als je zwanger bent vraag je je gewoon dingen af waar je anders niet bij na denkt. Ik heb toevallig dit onderwerp al eens voorbij zien komen op deze site, en ik las dat het niks uit maakt, er zijn verschillende vrouwen die de hele zwangerschap met de laptop op schoot hebben gezeten en een gezond kindje hebben gekregen Dus lekker blijven zitten met je laptop doe ik ook Fijne zwangerschap verder! Liefs
Ik zit ook heerlijk met mijn laptop op schoot! En mijn buik danst de hele dag! En met de kleine is gewoon alles goed. Gewoon lekker blijven doen dus! Liefs, Sensa
had t onderwerp niet eerder voorbij zien komen... en t schoot me zo ineens te binnen bedankt voor jullie antwoorden!
ik heb zelf bij zoonlief ook de hele zwangerschap laptop op de buik gehad, en doe het nu nog (zonder kussen) maar de vk van mijn zusje heeft tegen haar gezegd dat het toch beter is om er een kussen onder te leggen...
Ik heb het ook al eens voorbij zien komen op deze site bij vraag aan vk. Zij zei ook dat je toch beter een kussentje ertussen kan doen.
Hier had ik het me hele zwangerschap gedaan .. (heel wat uren per dag) ..En me zoontje heeft er niks aan overgehouden