mijn zoontje is vaak onrustig aan de borst al vanaf t begin af aan eigenlijk . en dan met name de rechter borst alleen hij laat steeds los en kijkt de ander kant in . nu zou je zeggen miss afgeleid maar hij deed dit al vrij vroeg na de geboorte .en links is er geen probleem .als hij afgeleid zou zijn zou hij t links ook doen lijkt mij . nu heb ik geprobeerd andere houdingen aan te nemen zoals rugby houding en liggend maar dat werkt niet raakt alleen maar gefrustreerd en boos!!. vind t ook echt raar dat hij dat alleen rechts doet . kan t zijn dat melk anders smaakt uit de ene borst en de andere borst weer anders ???? ook als ik kolf komt er rechts maar vrij weinig uit in vergelijking met die andere dat komt natuurlijk omdat hij rechts eigenlijk nooit leeg drinkt . ook als ik rechts begin is t na 1 of miss 2 min al klaar dan begint ie te klooien dan dus maar weer naar links en drink dan wel intensief 10 min te drinken . soms nog een x rechts proberen maar weer t zelfde liedje gelijk los laten wringen en rondkijken . en dan lacht ie ook nog es ff naar mij (sjans bal ) maar is er iets aan te doen of gewoon zo laten , hij is verder wel tevreden maar komt nog steeds om de 3 uur ! is dat eigenlijk ook normaal op die leeftijd ??? kindjes die de fles hebben drinken om de 4a5 uur hoor ik overal of is dat niet te vergelijken ??? sorry voor t lange verhaal , hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Hoi. Dat je kindje nog elke 3 uur komt is niet heel vreemd. Moedermelk is lichter verteerbaar. Het is echt niet te vergelijken met kunstvoedingstijden. Zolang hij goed plast, poept en groeit zou ik me daar geen zorgen om maken. W.b.t. je rechter borst. Ik zou niet zo goed weten wat daar de oorzaak van kan zijn. Ik zou voor de zekerheid even langs je huisarts gaan en dit verhaal even bij hem neerleggen. Het kan geen kwaad om het te bespreken. Groetjes Saskia Links beter dan rechts: Je kindje drinkt nu zijn volledige voeding uit 1 borst en lijkt daar voldaan mee te zijn.
dank voor je snelle reacktie . hij is idd tevreden maar word er zelf onzeker van en t doet ook wel s pijn als ie gaat trekken bijten en draaien. soms denk ik ik kap ermee maar t is toch wel verslavend haha moet van de week voor me zoontje ook ff naar de dokter en zal t gelijk ff vragen .