Niet lekker in vel

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by doowspenniej, May 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

Feb 7, 2013
    380
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Goh weet niet zo wat ik hier mee moet

Woensdags urine ingeleverd , geen blaasonsteking maar wel klein beetje eiwit gevonden. En is nu op kweek gezet
    Vk gebeld zolang verder geen klachten , als vocht vasthouden wazig zien hoofdpijn en strakke band boven in de buik niet zo veel aan de hand. Maar goed woensdag avond wel stevige hoofdpijn en harde buik
    Dacht vermoeidheid ben gaan slapen . Volgende dag toch een stuk beter
    Donderdag toch veel geslapen en zodra ik wat in het huishouden wilde doen harde buik. Dat dus maar gelaten en verder niks gedaan. Dan ging het wel
    Nu vandaaag zelfde probleem. En eigenlijk iets erger want kreeg nu ook pijn boven in de buik als ik even de was opvouw of kook enzo. Als ik ga liggen zwakt het af
    Maar verder geen klachten. Behalve erg moe en super emo
    Kan niks hebben.
    Bloeddruk altijd wel mooi laag geweest. En maandag pas weer afspraak bij de vk. Voel de kleine ook gewoon goed
    Maar ja wat moet ik hier mee aan ? Gewoon zo rustig aan doen of is er toch iets aan de hand

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Waarschijnlijk heeft het niets met je bloeddruk te maken. Er komen wel vaker wat eiwitten in urine voor, van afscheiding bijv. Echter is het wel belangrijk dat we dat zeker weten. Als je je echt niet lekker voelt moet je je verloskundige bellen.

Groeten Evelien

Share This Page