Hallo Ik heb best gekke gedachte idee of hoe je het ook maar wil noemen Ik ben bezig om zwanger te worden dit is ronde een heb het al een x eerder geprobeert met me ex bijna een jaar lang maar helaas geen resultaat. Ik moet over ander half week (26sep) pas ongesteld worden maar ik wil nu al van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben terwijl ik nog helemaal van niks weet Ben ik de enige die dit heeft want ik lijkt wel gek haha Groetjes
Euh ja, das gek 10 dagen voor je nod, dan kan dat nog helemaal niet. Ervan uitgaande dat je al een ei hebt gehad en dat ie is bevrucht zweeft het embryo wrs nog rond in je baarmoeder op zoek naar een plekje, dat duurt een paar dagen en daar gaat ook het meeste mis. Dus nee meis, dit zegt echt helemaal niks, maar ik snap je wel heel goed. Ik ga hard duimen dat het raak is, maar pin je niet vast op een gevoel. Ik wist ook 1000% zeker dat mijn oudste een meisje was, zie mijn onderschrift
Hihi! Begrijp helemaal wat je bedoeld! Ik ben half feb bevrucht en voelde, of het kan of niet, binnen een week dat het zo was. Had last van maagzuur, iets waar ik nooit last van had. Toch maar even gewacht tot 3 dagen voor m'n nod. Die test was negatief, 2 dagen erna positief en digitale op dag zelf zei 1-2 weken!! Dus, begrijp je, maar zou, hoe moeilijk het ook is, nog even wachten. Je hebt trouwens vannpredictor een vroege test, die is gevoeliger voor het HCG hormoon voor als je echt niet tot je nod kan wachten. Wees alleen niet teleurgesteld als ie in eerste instantie negatief test, wacht dan echt tot je nod, want kan alsnog!! Succes en zal voor je duimen!!!
Velen zullen zeggen dat het niet kan, maar in de maanden dat wij probeerden had ik dat gevoel ook de maand dat het raak was... Dus ik denk dat het wel kan. Hoop voor je dat het zo is!
Is het niet de blijdschap of vreugde die je voelt omdat je voor een kindje gaat? Ik vond dat ook moeilijk geheim houden enz. Verder afwachten... ik hoop dat je zwanger bent!
Tsja, ik had beide keren dat het raak was het gevoel dat ik zwanger was. Dus het kan zeker! Succes, ik hoop op een positieve test voor jou!
Ik heb wel vaker gedacht zwanger te zijn maar dan toch kwam mijn ongi door haha... en in de maanden dat ik het niet dacht was ik wel zwanger! Denk dat er niks van te zeggen is, want je gevoel speelt dan ook gewoon een hele grote rol omdat je het zo graag wil.
Bedankt voor jullie berichtjes dames Ik zou natuurlijk gewoon nog moeten afwachten tot me nod maar wachten duurt zo lang he haha
Ik denk zeker dat je het al heel snel kunt voelen, maar helaas lees ik hier op de site ook dat je lichaam je ook heel erg voor de gek kan houden. Ik voelde het in ieder geval al vanaf 2 dagen na mijn eisprong. Wist gewoon dat het raak was. Ook mijn vriend had het al ver voor mijn NOD door. In de week voor mijn NOD voelde hij het aan mijn buik. Ik ben vrij slank en hij voelde dat mijn darmen plaats aan het maken waren (aan het verschuiven waren). 2 dagen voor NOD had ik een positieve test in mijn handen. Succes met wachten en ik hoop voor je dat het raak is!