Ik doe al weken niks intensiefs meer, maar ik heb sinds vanochtend het idee dat ik 6uur lang op een olifant heb gereden.. beide boven benen (in me liezen) voelen aan als spierpijn, daarbij loop ik ook stijf. Komt meer dames dit bekend voor? en dan ook zo uit het niets
Heb ik al sinds een week en gisteren nagevraagd aan de VK wat die spierpijn in mijn liezen was want jeetje, wat doet dat pijn als je een stukje gelopen hebt! Dat is dus typische bandenpijn zei ze, zou alleen maar erger worden
Nee echt jo, vreselijk! als ik van hier na de wc loop lijk wel n oud vrouwtje. Ga toch even de vk belle morgen misschien weet ze er wat tegen
Banden pijn klopt en rust een buikband zou kunnen helpen hier helpt niet heb er ook bekkenpijn erbij daarvoor kan je wel naar de fysio..sterkte
Mijn VK zei ook dat alleen rust hielp, lekker rot dus Ik heb ook geen zin om nu nog 6 maanden weinig te doen maar als ik een stukje loop dan zit ik wat te strompelen, echt hopeloos!
Ja een buikband is misschien wel een optie, ga is informeren. gelukkig hoef ik geen 6 maanden te lijden maar het is nu wel heel hopeloos haha ik leg het uit aan me vent als of ik hele dag met me benen open heb gelegen of in de split