Hallo ik weet niet of ik het hier goed plaatst maar voel me niet op me gemak hiermee had 4 dagen geleden ongesteld moeten worden vanmiddag getest maar negatief morgen ochtend doe ik nog een test maar mijn vraag is kan een menstruatie een keer over slaan of kan het zo zijn dat ik een paar kilo ben aangekomen laatste weken dat hij nu uitblijft
Goedenavond, hoe was de test vanmorgen? Een menstruatie slaat niet zomaar over en als je wat bent aangekomen zorgt dat er niet meteen voor dat je menstruatie uitblijft. Soms kan een menstruatie wel later komen indien de eisprong later is geweest dan verwacht. Dit komt vaak voor. Het kan dus betekenen dat je menstruatie binnen een aantal dagen komt of dat je test toch over een paar dagen wel positief is. Ik ben benieuwd! Succes! Groetjes Monique
Vanochtend negatief maar ook geen teken van ongesteldheid zou het ook zo kunnen zijn dat ik een latere positief zou kunnen testen aangezien we best bezig zijn geweest en nu niet weet waneer me ei precies is geweest . Fijne feestdagen !!