onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pattyxx, 24 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pattyxx

pattyxx Actief lid

12 dec 2014
    130
    0
    0
    Vandaag echo gehad was super ben 6 weken en 2dagen en het hartje klopte goed.
    En nu komt het er was een 2de vruchtzakje te zien en een 2de dooier maar verder nog geen kindje of hartje.
    Ik moet over 2 weken terug om te kijken of het 2de kindje ook ontwikkeld is en er een hartje klopt.
    Zelf ben ik al blij met 1 kindje 2 is natuurlijk super Hoe groot is de kans dat 7 januari het 2de kindje er ook is?

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Ik kan me goed voorstellen dat het spannend is! Er zijn eigenlijk twee mogelijkheden. Het kan zijn dan het tweede vruchtje zich later is gaan innestelen (dit heet diapauze) en daardoor wat achter loopt in ontwikkeling in vergelijking met het andere vruchtje. Indien dit het geval is kan je verwachten dat op de volgende echo een tweede kindje te zien is. Anderzijds kan het ook zo zijn dat de ontwikkeling van het tweede vruchtje niet goed is gegaan en dus niet verder gaat ontwikkelen. Een percentage kan ik je helaas niet geven. Beide mogelijkheden zijn mogelijk. Ik ben echt benieuwd naar je volgende echo! Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina