Ik vroeg me af of jullie verschil merkten in activiteit van de baby in de uren/dagen voor de bevalling. Is het zoals altijd of kun je aan meer/minder/andere activiteit inschatten dat er iets te gebeuren staat?
Hier 2 verschillende ervaringen, De oudste werd rustiger terweil de jongste superdruk bleef en dat was ze zelfs tijdens de bevalling nog! Ik denk niet dus dat het iets zegt helaas...
Ook Maar het was meer interesse omdat ik geen idee heb wat ik moet verwachten. Je leest wel over rommelen in de buik etc maar nooit iets over of het kindje anders doet of voelt (vlak) voor de bevalling. En vroeg me af hoe dat tijdens de bevalling zelf is. Hoe dat voor je kindje is. Of hij/zij gewoon blijft doen wat hij/zij altijd deed = bewegen.
Hier ook twee verschillende ervaringen. De eerste was vrij rustig en de tweede was super druk. Tot aan de laatste perswee voelde ik hem trappelen in de buik. Bij deze wachten we maar even af...
Hier was hij vrij rustig tijdens de bevalling terwijl hij normaal superdruk was in mn buik (Mis dat best wel eens haha)