Stuitje

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Amayo, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amayo

Amayo Actief lid

13 jun 2010
    240
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Aan het einde van mijn zwangerschap had ik last van mijn stuitje. Waarschijnlijk door het gewicht, de eerste dagen na de bevalling ook nog flink last van gehad. Maar nu 4 maanden later heb ik er soms nog last van. Wie herkent dit en hoe zijn jullie hiermee omgegaan??

xx

2. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    mmm typ net een antwoord maar die is weer weg...even overnieuw dan maar...

3. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Hoi Amayo,

Ik heb tijdens de zwangerschap (vooral aan het einde) ook behoorlijk lastgehad van mn stuitje. Na de bevalling was dit even weg (misschien door de pijn op een andere plaats die ik had haha) maar een paar weken later begon het weer en heb het nog steeds. Het is echt een vervelend gevoel! Ik werk ook op kantoor en zit dus de hele dag en dat is echt niet fijn.

Ik loop nu sinds een aantal weken bij de fysio. Daar heb ik oefeningen gekregen en heeft hij het nu 2x losgemaakt (gemasseerd). De dag erna lijkt het erger te zijn maar daarna merk ik echt dat het al beter aanvoeld. Ik heb nu niet na een uur zitten al last van maar halverwege de dag begint de pijn zeg maar. De fysio zei ook dat het niet met een maand over zal zijn en dat het nog wel even duurt maar dat het wel beter wordt.

Ik heb er vooral last van met zitten, bukken of opstaan.

Succes, ik weet dat het vervelend is!

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik heb er ook behoorlijk veel last van gehad. Pas na 7 maanden is het minder geworden. Had pijn bij het liggen, zitten en lopen. Bij mij begon het tijdens de bevalling. Ik had namelijk rugweeen en die pijn is dus 7 maanden later "verdwenen" . Nou ja niet volledig verdwenen want af en toe voel ik het nog wel.. Fysio heeft helaas weinig geholpen.

Wellicht dat jij het kunt proberen, hopelijk heb je er baat bij..

Succes!!

5. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Gaat vanzelf weer over, heb je nu nix aan maar toch.
    Had het bij mijn 2e dochtertje ook.

Deel Deze Pagina