Onderwerp zegt genoeg!!! Mijn tepels doen sinds afgelopen ontzettend zeer 😞 Voelt gewoon aan als brandwondjes!!! Sinds 2 dagen ook allerlei gekke plopjes en steken in m'n onderbuik.... Heb dit nog nooit gehad, dus hoop echt dat het deze maand gelukt is! Vanaf 5 december testen duurt nog zo lang 🙈 Haha, moest het even kwijt!!
Hier precies het zelfde alleen zit ik al op dag 54 en nog steeds geen teken van menstruatie en ook geen positieve test
Oh nee!!! Ben je met de pil/spiraal gestopt of heb je lange cyclussen? Bij mij heeft het na m'n spiraal 149 dagen geduurd voor ik ongesteld werd! Wil je niet ontmoedigen hoor, is natuurlijk bij iedereen anders! Hoop dat je snel ongesteld wordt, wachten op je menstruatie is echt verschrikkelijk!!!
Had een implanon,, is er al vanaf begin april uit. Wel redelijk lange cyclus van 36 dagen en 1x 39 maar nog nooit zo lang
Zo snel na je ei lijkt me sterk dat dit in verband staat met zwangerschap? Eerder met ei? Succes met wachten..
Geen idee! Ei heb ik gevonden met testen! Nod is over 7 dagen, dus zo gek zou het niet zijn. Kn ook makkelijk een menstruatie zijn hoor! We gaan het zien!
Kan nog niet zijn van een zwangerschap. Daar is het echt nog veel te vroeg voor. Ei nestelt tussen de 5dpo en 10 dpo. Daarna word er pas hcg aangemaakt en kan je last van kwaaltjes krijgen. Dus op 7 dpo nog vrijwel onmogelijk. Je lichaam kan rare dingen met je doen als je graag zwanger wilt worden. Had ik in onze eerste ronde ook. Voelde van alles, was hele dagen misselijk en uiteindelijk meerdere spierwitte testen en alsnog ongesteld worden. Tweede ronde me nergens mee bezig gehouden, totaal geen kwaaltjes, niet misselijk, echt niks en toch zwanger
Hier had ik dat ook. Daarbij hele droge lippen die heb ik nu nog. De pijn in mn tepels is redelijk weggetrokken en verlies nu wat bloed. Of het menstruatie is??? Even afwachten anders weer nieuwe ronde clomid slikken.
Om een korte en regelmatge cyclus te krijgen raad ik teunisbloem olie aan. Het heeft bij mij geholpen.
Bedankt voor de tip! Gebruik ik zelf ook al ee tijdje. 😊 Daardoor is mijne nu ook regelmatiger geworden!
Dit eigenlijk! Volgens mij is het juist vaker zoals jij beschrijft. De keren dat je niks merkt dat je dan zwanger bent. Niet bij iedereen natuurlijk maar ik hoor het vaker om me heen. Dit was bij mij ook zo (meerdere keren eigenlijk). Moet ik er wel bij zeggen dat ik me vaak beter voel (en mijn huid beter wordt) door zwangerschapshormonen.