Na aanleiding van een leuke discussie op het werk: hebben jullie je verloskundige / gyn bedankt d.m.v. een cadeau? Brandt maar los
Verloskundigen heb ik een kleinigheidje gegeven. Waren 3 thee drinkende dames dus heb een klein dienblaadje met theeglas, zakje losse thee en filtertjes, een geurkaars en een rol tobelerone in een cellofaan gedaan met strik en bedankkaartje. Gehaald bij de action en thee bij de tuinen.
Ik heb mijn gyn elke keer een cadeautje gegeven. - theemok, lekkere losse thee, thee ei en doosje bonbons. - tijdschrift en bos bloemen Nu weet ik het nog niet..
De verloskundige niks, daar was ik niet zo tevreden over en de bevalling werd overgedragen aan een verloskundige in het ziekenhuis. De kraamhulp was een raar wijf en was blij dat ze weg was.
Wij hebben destijds de kraamzorg en de VK een bos bloemen gegeven. VK omdat de bij mijn hele bevalling is geweest. Vond dat ze het wel had verdient
In het ziekenhuis hebben we op onze laatste dag petit fours getrakteerd aan de hele afdeling. Hadden zoveel dames en gynaecologen gezien dat dit de enige manier was speel nog steeds met het idee om een bepaalde dame een brief te sturen, die heeft echt een voor ons bijzondere rol gespeeld. Verloskundige niks, die was er niet bij. Was op dat moment ook wat boos op hun omdat zij mijn ziektebeeld niet hebben herkend Kraamhulp een klein plantje met geboortekaartje erbij, die verzamelde ze dus vond ze erg lief
Verloskundige en kraamzus hebben beiden een bedankkaartje, geboortekaartje en doosje chocola gekregen.
Alleen kraamzorg een bos bloemen en bonbons. En later nog kaartje gestuurd naar de kraamafdeling voor de goede zorgen.
Ja, wij hebben haar een tekening gegeven van onze dochter en een boehdda beeldje en volgens mij ook iets van chocolaatjes. Ze vond het heel erg leuk.
Oh wacht, ik las het verkeerd. Ik heb mijn gynaecologen niets gegeven (ik had een heel team tot mijn "beschikking" ). Maar onze kraamverzorgster wel.
na bevalling ging mijn man altijd mc donalds halen en de gyn had er ook wel zin dus mijn man nam altijd ook mee voor haar en de 2-3 aanwezige verpleegkundigen Bij de vierde moesten we met spoed naar Nijmegen na de geboorte dus de Mac ging niet door dit keer, we hebben haar een doosje chocolade gehaald
Het personeel van de verloskamers en de kraamafdeling alleen een geboortekaartje (ik heb drie of vier complete teams voorbij zien komen. Om die nou allemaal wat te geven...). De verloskundige ook alleen een kaartje, al had ik haar achteraf wel wat extra's willen geven. Voor de kraamhulp een bos bloemen.
Gynaecoloog heb ik niks gegeven, ik heb ook echt 5 verschillende gezien. Kraamzorg een hema cadeaukaart gegeven.
Verliskundigen niet. Heb ik niet eens aan gedacht. Oepsie. Kraamhulp 1 kreeg een hand en dat was het. Kraamhulp 2 kreeg bloemkoolplantjes. We hadden het namelijk over de moestuin en toen zei ze dat ze geen winterplanten heeft voor in haar moestuin, wij hadden die wel en daar heeft ze stekjes van gekregen.