Vanmorgen getest, maar het was negatief. Heb even flink gejankt, en nu kan ik weer op naar de volgende ronde. Alleen nog even ongesteld worden dus. En voor deze maand een afspraak maken bij de huisarts, want dat hebben manlief en ik afgesproken als het deze maand niet zou lukken.
In mei 2007 ben ik gestopt met de pil, dus ja, al best een tijdje bezig. Maar ja, ik ben ook na mijn curretage, vorig jr 19 dec. heel lang niet ongesteld geweest. Dat kwam door een verkleving, en daaraan ben ik in april geopereerd. In mei ben ik pas weer ongesteld geworden, maar heb nu 11 ongi's gehad, dus vandaar dat we nu naar de huisarts gaan.
Volgens je banner ben je nog maar 1 dag over tijd. Ik heb mijn eerste test gedaan toen ik 3 dagen over tijd was en daarop was niets te zien. Ik zou dus gewoon even afwachten of je idd ongesteld wordt. Ik wil natuurlijk geen hoop geven die er niet is, maar lang niet iedereen test zo snel positief volgens mij.
Nou, ik had toen ik die test deed echt geen hoop meer hoor. Maar goed, ondertussen ben ik alweer ongesteld geweest. Over die pijnlijke tepel gesproken; Het is nog niet echt minder geworden, dus morgen ga ik ervoor naar de huisarts. Ik heb een dubbele afspraak staan, ook omdat ik een verwijzing wil naar het ziekenhuis omdat ik maar niet zwanger word. Dus ik hoop dat het met die pijnlijke tepel meevalt. En dat we snel zwanger mogen worden!
Vandaag dus bij de huisarts geweest. Ik heb waarschijnlijk een onstoken tepel. Ik heb een zalfje mee gekregen, die ik de komende 10 dagen moet smeren. Als het daarna nog niet over is, moet ik terugkomen. Wordt vervolgd.