Ik heb al een hele week een soort van ongiekrampen. Ik voel dit de hele dag door. Vooral als ik een volle blaas heb. Gisteren deed gewoon het "klussen' pijn door dat gevoel Verder ben ik deze week heel moe en voel me lamlendig. Ben ook met vlagen wat misselijk. Mijn buik is ook sinds een week opgezet. Heb steeds honger en zin om te snoepen! Terwijl ik pas over een kleine 2 weken ongesteld moet worden. Gisteren kreeg ik te horen dat ik wat witjes keek. Kan dit erbij horen? Ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt. Het is pas ronde 4 maar die onzekerheid is balen elke maand.... Ik wil proberen om zo laat mogelijk te testen deze maand. Zeker pas na de kerst.
Als je tijdens je eisprong seks heb gehad zou je natuurlijk altijd zwanger kunnen zijn. Het punt is alleen dat zodra het eitje bevrucht is, het een tijdje niets doet en na een aantal dagen tot ongeveer een week nestelt het zich pas. Vanaf dan krijg je pas last van zwangerschapshormonen en dus kwaaltjes. Het kan natuurlijk zijn dat je eerder je eisprong hebt gehad als je niet altijd regelmatig ongesteld bent( normaal is je eisprong 2 weken voor je ongesteld wordt). Dan zou het al ingenesteld kunnen zijn. En kan je dus zwangerschapskwaaltjes hebben. Ik hoop voor je dat het raak is, maar ben bang dat je gewoon wat grieperig bent. Succes en laat je het even weten als je over 2 weken hebt getest? Ben wel benieuwd! Succes en leef vast gezond en mocht je het nog niet slikken, ga dan foliumzuur slikken!
Tja aan de griep had ik ook al gedacht maar waar komen die buikkrampen dan vanaf? Sinds gisteren ruikt mijn urine ook heel erg. Ik was net aan het dweilen en dit kon ik goed voelen aan mijn buik. Kon niet echt druk zetten. maar ja, als je graag zwanger wilt worden dan voel je ook vanalles he! Ga er maar vanuit dat het een griepje is, dan kan het altijd meevallen! Bedankt voor de reacties!