Pijnlijke tepels 18wk zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miertje84, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Hoi,

Ik heb sinds een week hele pijnlijk tepels. Zitten witte korstjes op en het lijkt wel of er iets vocht bij zit als je goed kijkt... Misschien heel gek maar mn vriend dacht dat het melk was dus die ging als geintje eraan zuigen om te kijken of er melk uit kwam... Maar er kwam bloed uit...

Herkent iemand dit? Mn borsten zijn ook erg gegroeid sinds mn zwangerschap.

Ik hoor graag van jullie!

2. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hoi hoi,

je bent niet de enigste hihi ik heb er op dit moment ook weer veel meer last van. zal denk ik wel weer wegtrekken

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    yep hier ook
    geen bloed erbij, ze waren eerst erg pijnlijk totdat ze begonnen "te lekken"nu is de druk eraf als ik onder de douche sta warme straal komt er een straaltje voormelk uit dit had ik bij de andere 2 zwangerschappen ook je melkkliertjes worden geactiveerd al ik mijn borst wat naar elkaar toe knijp komt het er ook uit dus de "pads"er maar weer in

4. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    gebeurt nu al dan dat de borsten beginnen te lekken
    dat word dan gauw van die pads halen

5. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Als er echt bloed bij zit, zou het dan geen borstontsteking kunnen zijn?

6. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ja ik vind het ook raar dat er bloed bij zit... Zou dit normaal zijn?

7. Anne22

Anne22 Actief lid

18 nov 2007
    220
    1
    0
    Ook ik had hier last van vanaf ongeveer 17 weken. Erg pijnlijke tepels, vooral als ik het koud heb en korstjes..
    Ben nu ruim 18 weken, tepels zijn nog steeds errug gevoelig maar korstjes zijn weg!

Ik had/heb inderdaad geen bloed. Weet ook niet wat dit kan betekenen....

8. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Bloed uit je tepels lijkt me echt niet goed... ik zou voor alle zekerheid even de dokter/verloskundige bellen morgen!

9. Rocksy24

Rocksy24 Lid

18 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn tepels zijn ook erg gevoelig doet veel pijn kan er weinig op velen
    is nu zon dikke week last van

en ook dat me tepels erg aan het vervellen zijn, inmiddels ook heel me buik

herkent iemand dit??

10. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ja, volgens mn vriend was het bloed... Nu begin ik ongerust te worden... Ik ga maandag wel even de vk bellen.

Ze doen idd vooral zeer als ik het koud heb... Leuk joh, die dingen als je zwanger bent... ;)

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    heeft hij te hard gezogen ;)
    het is pijnlijk, maar nu het dan éénmaal een beetje loopt heb ik er geen last meer van
    bij de eerste 2 was het al voor de 20 weken en nu na de 20 weken
    ik geloof bij 17 weken had manlief de (6 dozen) pads al besteld via de hema (hij moest nog wat andere dingen bestellen en had ik ze maar alvast haha) zo'n pop

nadat de kleine is geboren heb ik direct in overvloed melk voor een tweeling is echt ongeloofelijk helaas kan ik door verklevingen niet zelf voeden dit is te pijnlijk.

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    misschien een heel raar ideetje maar je zegt je vriend zoog op je tepels, misschien heeft hij te hard gezogen en is er in zijn eigen mond iets geknapt adertje ofzo, dat hij dacht dat het bij jou weg kwam? Want ik denk zelf als het echt uit je borsten kwam het nu ook eruit zou moeten komen toch? Ik heb ook pijnlijke borsten en inderdaad helemaal als ik het koud heb, die witte plekjes die je beschrijft heb ik ook!

13. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Zo herkenbaar die pijnlijke tepels. Heb het al vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben. Als het koud is, dan is het het ergste. Ze voelen dan aan alsof ze helemaal rauw zijn. Ben nu 14weken zwanger en heb er nog regelmatig last van.

14. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Hier ook... :'(
    Ook enorm zere tepels en vooral als de kou er langs komt (even zonder jas naar buiten ofzo)
    Dan lijkt het wel of er tig spelden worden ingestoken, gruwelijk.
    Heb ook al weer sinds een week of 2 'productie' ;)
    Bij zoonlief nergens geen last van gehad, tijdens zwangerschap dan, maar ook vrij snel naar bevalling al volop voeding.
    Pff... was van mij nog niet nodig geweest, nu, maar goed... zal wel 1 van de nadeeltjes zijn, van 't zwanger zijn.

Deel Deze Pagina