Hallo meiden. Al sinds 12 uur heb ik enorme (ondragelijke) pijn links onderin mijn buik. Dit zijn vooral steken. Het straalt uit naar mn rug en kan er ook echt niet van slapen. Ik ben zooo bang Helpp!
Bel je vk! Die kun je vast nu wel op een mobiel nummer bereiken. of anders de huisartsenpost? Hopelijk is het niets ernstigs.
he wat naar dat is niet fijn. Ik herken het niet. Je kan altijd je vk bellen die kan je missch wel gerust stellen. Succes
Ik heb al vanaf het begin heftige pijn gehad in de buik, dit bleken me darmen. Maar ook vaak en nu nog regelmatig heftige pijn in mn rug en in mn buik..dit is groei/ bandenpijn. Maar als.je het niet vertrouwd en je maakt je ongerust altijd de vk bellen of de huisartsenpost!!!! Daar zijn ze voor he!!! Succes, en ik hoop dat de pijn alweer afgezakt is!!
ChocoChick: zit zonder beltegoed dus dokterspost kan ik niet bellen. En mn VK heeft nog geen mobiel nummer aan mij gegeven.
Vlinder21: heb wel heel veel last van mn darmen laatste dagen.. Maar als ik daar pijn van heb zit het hoger.. Pijn is nog niet afgezakt die pijn duurt nu al 7 uur.. Hoelang duurt het bij jou meestal? Heb overigens vaak last van banden na een drukke dag, maar heb gister amper wat gedaan.
Meestal hebben ze een site met spoednummers, probeer dat eens. Loop naar iemand die wel kan bellen, je man, de buurvrouw, je ouders.. Zou voor de zekerheid even bellen. Straks is het je blindendarm. Bellen hoor..
Ukoldaatje: op hun site staat bij spoed dokterspost. Met mijn buren heb ik geen band. Heb mijn vader wel berichten gestuurd, die is het eerst wakker.. Dus hoop dat dit snel is
Dat meen je toch niet? Wat is dat voor verloskundigenpraktijk joh. Als je echt veel last hebt dan zou ik toch even een telefoon regelen en de HAP bellen.
Yummy: helaas wel, dokterspost belt dan de VK en die belt mij dan weer (hoe bedoel je tijdverlies). Hopen dat mn ouders snel wakker worden
Hoe doe je dat dan als je gaat bevallen? Overigens vind ik het echt bij hun taakomschrijving horen dat ze bereikbaar zijn voor dringende zaken. Als je pijn hebt en/of erg onzeker bent moet je ze toch kunnen bereiken? Al zou ik geen band met m'n buren hebben, als die m'n telefoon zouden willen gebruiken voor zo'n situatie zou ik dat echt helemaal geen probleem vinden. Hopelijk voel je je snel beter. Sterkte!!
Meis als het zo n pijn doet en je zo bang bent, dan moet je nu actie ondernemen... Vind het ook wel erg apart dat je gwoon je verlos niet kan bereiken nu zeg. Zet m op, over je drempel heen en hup naar de buren..je bent bang en hebt pijn, je hebt nu advies nodig.
Iemand zei dat het misschien blinde darm is maar die zit over het algemeen (tenzij je organen andersom liggen) rechts... Maar als jij er veel last van hebt zou ik gewoon bellen! En hap is toch lokaal tarief? En je zegt dat je de vk wel kan bellen maar de hap niet vanwege je beltegoed??? Of is het bij jullie geen lokaal tarief? Succes!
Dat was ikke Blindedarmpijn kan helemaal uitstralen door je onderbuik, hoeft niet op de plaats van de blindendarm te zijn. Kan ook een fikse obstipatie zijn he, dat kan ook zo n pijn geven als er een flinke verstopping zit. Bandenpijn lijkt me niet waarschijnlijk. Dat is meer in steekjes en met bewegingen, en niet zolang achter elkaar. Maar je weet t niet, ben geen dokter.. En omdat je niet weet wat het is, maar je duidelijk wel in paniek bent, en je echt pijn hebt, is het belangrijk dat je zsm advies of onderzoek krijgt. Al is het maar om je gerust te stellen. Zet m op! Sucses, hoop dat het meevalt.
Ik heb het ook. Maakte me er ook gigantisch zorgen over, want had zo'n pijn dat ik op den duur niet meer op kon staan of mijn bed uit kon. Volgens mij verloskundige is dat allemaal normaal. Ze gaf aan dat mensen vaak zo schrikken van pijn en snel denken dat het niet hoort, maar volgens haar gaat flinke pijn en zwangerschap hand in hand. Verder ben ik natuurlijk een leek dus kan ik er niks over zeggen. Ik had het 1,5 week voor mijn echo en de echo bleek toch prima dus tja.. ik probeer me er zelf niet druk om te maken. Week ervoor had ik heel veel last van mijn schouderbladen. Ook niet uit te houden... ga ik lezen: bbz. Echo laten maken.. ook niks aan het handje. Maar wel fijn om het uit te kunnen sluiten natuurlijk. Alleen denk ik daardoor sneller van: moet me niet gek laten maken zolang ik geen bloed verlies etc. Het is bij mij van links onder in de buik naar mijn linkerzij waarbij de pijn doortrekt naar achter. Als de pijn op zijn heftigst is en ik raak die kant aan voelt het een beetje verdoofd (zoals hoe je kaak voelt bij een tandartsverdoving). Ook doodeng, maar goed.. Ik moet het trouwens sowieso wel in de gaten houden wegens blaasontsteking en dat het bij mij dus het opstijgen kan zijn als ik niet uitkijk. Succes!
Mijn vk begon wel over bandenpijn en bij mij zijn het ook geen voorbijgaande steekjes.. ja in mijn baarmoeder wel, rond mijn schaambeen.. maar in de zij niet.
Ik herken dit helemaal! Nu bellen ! Ik ging door het dak van de pijn,het kan ook nierstuwing zijn of een niersteen! Google maar eens hoeveel pijn dat doet
Ik heb bij mijn eigen klachten google geraadpleegd en kwam ook op nierstuwing, maar wat ik zag is dat dat verder in de zwangerschap pas voor zou komen? Wanneer je kind zo groot is dat het een blokkade geeft. Maar sowieso.. ben er wel mee eens dat als je het niet vertrouwt je beter kan bellen.