Pijnlijke tepels 1week voor NOD??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jojogirl88, 25 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Dag meiden!
    Ik heb sinds gisteren heel erg last van pijnlijke tepels, zit nu op een week voor men NOD nu vroeg ik mij af of dit al met een mogelijke zwangerschap kan te zien hebben of is dit te vroeg?
    Mijn borsten doen eigenlijk niet zo'n pijn echt vooral men tepels, het is zo een beetje een branderig gevoel vooral wanneer er een kledingstuk of iets anders tegenaan zit.
    Kent iemand dit?
    Wil mezelf geen illusies maken maar vind dit toch een beetje verdacht:)
    Groetjes Joke

2. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Ik heb dat nu ook, dus ik lees ff mee. Bij mij zijn ze ook iets donkerder...

3. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ja ik heb ook die indruk, vind het heel moeilijk want wil mezelf ook geen dingen wijsmaken.
    Wanneer mag jij testen? Ik mag normaal zondag testen maar ga wachten tot dinsdag 4 mei dan zijn men vriend en ik 4 jaar samen dus zou wel een speciaal cadeautje zijn:)
    Hopelijk krijgen we snel reactie;)
    Groetjes Joke

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    nee meiden dat kan niet als jullei zwanger zouden zijn is hetmisschien nog maar net ingenesteld, dus klachten of kwaaltjes is echt onmogelijk, nou ja onmogelijk ik lees hier wel meer dingen waarvan ik denk dat kan echt niet. maar succes en we hopen natuurlijk op positiefe testen

5. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik had dit ook een week voor m'n NOD maar werd toen gewoon ongesteld.
    Maar wie weet, succes dames!

6. mamaatje2008

mamaatje2008 Actief lid

7 sep 2008
    186
    0
    0
    hai

bij mij was dat dus wel!!
    Dus het kan toch echt wel!
    ik had een week voor mijn nod,pijnlijke borsten.dat werd met de dag een beetje erger...
    ik heb ok 5 dagen voor de nod,een test gedaan,en die testen ik positief!
    wel een heel licht streepje,maar toch,ben immiddels 11 weken zwanger.
    bij mijn eerste zwangerschap merkte ik het ook aan mijn borsten..dat is helaas een miskraam geworden,en bij de zwangerschap van mijn zoon,had ik het ook,pijnlijke borsten!
    een ook allemaal voor dat ik kon testen!

ik hoop het voor jullie!!!!!!!
    We zullen zien,en duimen!

Groetjes

7. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

rond je nod maken je borsten meer weefsel aan. afgelopen week net bij de da geweest. ivm moedervlek borst. en gevoeld enzo. soms heb je schijven in je borsten wat de pijn ook kan verzaken.

bij de 1 een zwangerschapskwaal en de 1 een ongi kwaal. had het afegelopen maanden ook heel erg en deze maand eindelijk niet zo blij. amper een bh om

8. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16

Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik het ook al een week voor nod , al flink misselijk. Daarom ben ik toen gaan testen en die was al positief. Het kan wel!!

9. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik had meteen de eerste week al zere borsten en tepels wat mijn wenkbrauwen ook deed fronsen. En zie mijn banner! Ben erg benieuwd wat er bij je uit komt

Deel Deze Pagina