ziekenhuis even bellen of niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1203mama, 16 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Heyy

Zoals te zien is in mijn banner heb ik 12 februari mijn 2e curretage gehad. Na mijn curretage moest is 10 dagen lang elke dag 2 pilletjes slikken ( ben de naam even kwijt.:() Ik had na die pilletjes ongesteld moeten worden maar ben toen pas 6 maart ongesteld geworden. 24 maart naar het ziekenhuis em echo gehad, alles was goed dit keer en echt alles was weg. Ook keek ze snel naar mijn eierstokken en zag eitjes zitten.. nu zit ik dus op dag 42 (normaal 31) en volgens mijn temperatuur geen eisprong.. nu vroeg ik me dus af hoelang ik moet wachten totdat ik het ziekenhuis bel.. ik ben echt een stresser en ik wil gewoon dat alles goed gaat.. dus weten jullie wat er misschien aan de hand zou kunnen zijn of dat ik even contact opneem met me gynacoloog.
    Xx carly

2. IrisN

IrisN Niet meer actief

Ik begrijp niet helemaal wat je met het ziekenhuis wilt overleggen? Kan het niet zijn dat je zwanger bent? Of wil je dat juist vaststellen?

3. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    misschien is je lichaam even van slag na de curratage ?
    Had je wel een normale menstruatie daarna ?
    Wil je overleggen omdat je nog geen eisprong hebt gehad ?
    Bellen kan altijd denk ik dan ? Misschien kunnen ze je gerust stellen ? Als het eventueel geen kwaad kan ?

Succes igg meid en sterkte !!

Xx

4. 1203mama

Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben al mijn tesen zijn witter dan wit :p
    ik wou idd even weten waarom ik geen eisprong heb gehad.. heb een tijdje terug ook gelezen dat iemand gwen eisprong had en aan het wachten was en dat ze van der ha medicatie kreeg om haar ongesteldheid op gang te wekken.. ik wacht het nog wel eventjes af met bellen.. maar ik snap ook niet dat ze wel eitjes zag en dat ze niet gesprongen zijn.. gebeurt dat wel vaker??
    Xx

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja, je eitjes moeten namelijk groeien. Hoe groot waren de eitjes die ze zag? Meestal groeien er 1 of 2 door en dat kan even duren, zeker na een curretage (wat super kut dat je dat hebt gehad meid :().

Ik zou nog even een maandje aankijken en als je cyclus dan nog niet op gang is even bellen voor overleg. Medicatie om je menstruatie op te wekken krijg je meestal pas na een paar maanden niet ongesteld geweest te zijn.

Maar na een curretage zal je cyclus wel even van slag zijn.

Sterkte met wachten!!

6. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Ik zou even je lichaam de tijd geven om te herstellen.
    2 curretages is niet niks.
    Sterkte!

7. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik zou bellen. Liever een keer te veel als te weinig. Succes!!

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Balen van je curretage!

Het is heel normaal dat je cyclus van slag is na die tijd! en het kan ook wle een tijdje duren (bij sommige zelfs een half jaar) voordat de cyclus weer normaal is.

Het kan goed zijn dat ze een eitje zagen zitten, maar geen idee hoe groot etc, want het gebeurt ook regelmatig dat er wel een eitje groeit, maar niet groot genoeg is waardoor die niet springt en je dus geen eisprong hebt van dat eitje, maar dat er dan later een ander eitje groeit en wel springt.

Ik zou je lcihaam even de tijd geven

9. 1203mama

Dankjulliewell voor de lieve berichtjes..:)
    pff een half jaar wachten hoop toch niet dat het zo lang duurt.. ik heb geen idee hoe groot de eitjes waren.. ze ging er even snel langs en toen zij ze dat er wat zat.. ik wacht het nog wel eventjes af hopelijk ben ik binnen een maandje wel al ongi geworden..
    dankjullie voor de uitleg en jullie ook heel veel succes

Deel Deze Pagina