Hoi. Ik ben nu al 1, 5 week overtijd en woensdag positief getest, maar ik heb wel al sinds anderhalve week menstruatie krampjes.. lang zo erg niet als anders maar zo heel af en toe komen ze even opduiken. . Hebben hier meer mensen last van (gehad) ?
Ik ook. Ik was er 99% zeker van dat onze ivf-behandeling niet gelukt was, omdat ik menstruatiekrampen had. Hoe het afliep: onze dochter ligt nu lekker te spartelen in de box
Ik had t de eerste weken ook. Zolang t geen extreme krampen zijn en je geen bloed veriest, is er nix aan de hand
Gefeliciteerd! Ja, ik heb daar op het begin ook last van gehad met name 's middags en 's avonds. Maar dat was bij mij ook weer vrij snel over
Hier ook menstruatiekrampen gehad in het begin. Toen wist ik niet dat ik zwanger was. Ik verwachtte een flinke menstruatie.
Hier zijn ze ook nog steeds aanwezig Al voelen ze bij mij net anders dan normaal, niks om je zorgen om te maken
Hey dames! Bedankt! doet me goed om te lezen, brengt je toch aan het twijfelen he als je nooit gehad hebt hihi