hoi meiden, wie kan me helpen? ben zo onzeker, ik wil dat het deze keer echt lukt, mijn man is namelijk dinsdag jarig en wou hem een positieve test kunnen geven! dit is wat ik voel, ben dag 22 van mijn cyclus , ovulatietest positief op dag 16 en 17 heb sinds dien ov pijn maar werd steeds minder , vanaf gister heb ik het nietmeer(dag21). heb al een paar dagen een constant gevoel in onderbuik, kan niet zeggen wat voor gevoel maar voelt gewoon alsof hij er constant is. eergisteren erge steek in rechterheup gebied gehad , niet in liesstreek, dus was toch geen ov pijn die steek, gisteren toen ik in bed lag een beetje zeurende pijn in linkerborst die wel snel ophield. sindsdien niet meer gehad. wie weet raad, wie kent dit? alles waar je aan denkt mag je antwoorden. alvast bedankt meiden
je zit nu op dag 5 naar een positieve ovu test? danmoet je echt nog 10 dagen wachten dan weet je meer...het kan alle kanten op gaan!
heb volgens ff men eisprong gehad op dag 17 toch was de pijn op dag 16 het ergste, weet ook niet meer wat ik allemaal voel, deze fase is het ergste, je voelt vanalles en weet niet wat het is, en je vraagt je dan af of je dit gewoon altijd voelt maar er nu meer op let , of dat je je inderdaad anders voelt dan anders ](*,)
Ja, je moet nog flink wat geduld houden. Het kan iets betekenen, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik duim wel met je mee natuurlijk en wacht met testen rond je NOD.
ik wacht wel, maar is zenuwslopend! word er gek van, heb niet de indruk dat ik dit vorige cyclussen ook allemaal gevoeld heb, had wel ov pijn maar was na 2 dagen over, nu blijft er een gevoel hangen. o ja , mijn temp. was vanmorgen wel 38 graden is dat normaal?
nee ben niet ziek, voel me zo toch niet, ben gewoon meer moe dan anders , voor de rest niks aan de hand, als ik opsta uit bed zakt de temp ook weer gewoon naar normale waarden, heb vannacht wel 11 uur geslapen, droom ook heel erg de laatste tijd
Hey Guusje, Ik snap je stress en frustratie. Eigenlijk zou er een test op de markt moeten komen dat je gelijk na de bevruchting kan testen. Maar helaas, het is toch afwachten tot je nod of iets er voor. Tja, dromen had ik ook altijd heel erg. En moe zijn en veel slapen klopt ook. Maar soms kun je je zelf ook helemaal gek maken met dat soort dingen. Hoe moeilijk het ook is er is nu nog niets van te zeggen. Wat zegt je voorgevoel? Liefs mara
Ik hoop voor je dat her raak is, maar maak jezelf niet gek. De maanden voordat ik zwanger was wilde ik ook vanalles voelen. Was er erg op gericht en dacht bij alles: is dit een eerste tekenen van een zwangerschap. Toen ik zwanger was, voelde het gewoon anders Succes met wachten, Kaat
ik weet neit wat mijn voorgevoel zegt, gisteren lag ik in bed en dacht ik bij mezelf , ik ben zwanger. heb niks tegen men man gezegd , hou het liever voor mezelf want kan het natuurlijk gruwelijk mis hebben!
Ik zou je graag willen zeggen dat dit zwangerschapssymptomen zijn, maar ik weet hoe je eigen lichaam je voor de gek kan houden. Ik hoop voor je dat het raak is, maar ik zou nog even wachten met testen tot je NOD. Voor je NOD heb je maar een heeeeeele kleine kans dat de test al positief aangeeft, en dat zou zonde zijn van de test. Nog even geduld hebben.