Hallo allemaal, De knoop doorgehakt en mijn mirena laten verwijderen. Beide gaan we er vanuit dat het niet ineens raak kan zijn maar hopen doe je toch :-D Volgens alle berekeningen zou ik rond de 24ste of 25 ste mijn eisprong hebben gehad. We zijn nu dus een week verder. Tijdens mijn mirena werd ik altijd gepland ongesteld. De ene maand ging het gepaard met buikkrampen of rugpijn en er waren maanden dat mijn botsten leken te ontploffen. Afgelopen woensdag niet lekker geworden. En ik moet daarbij zeggen ik ben echt zelden ziek. Ik kreeg spierpijn, hoofdpijn, beetje misselijk. Gedurende de dag werd het erger met het gevolg dat ik zat te rillen van de kou. Griep dacht ik. Maar het enige wat ik niet heb is hoesten, niezen, neusverkoudheid, niets van dat. Gisteren heel de dag misselijk. Eten verveelt en smaakt me niet. Soms zelfs een andere smaak dan anders. Sommige dingen linken ook vreselijk te stinken. Mijn darmen zijn aardig van slag maar mijn eetpatroon is dus ook niet al te best. Hoofdpijn en buikpijn wisselen elkaar nu af. Echt buikpijn bij de schaamstreek met stekende krampen richting vnl de rechter lies. Volgende week 8 juni zou ik weer moeten gaan menstrueren. Nu weet ik dat ik natuurlijk overal op let omdat ik hoop dat het raak is. Maar is dit herkenbaar of zou het toch het staartje van de griep kunnen zijn?