Hallo dames, Ik was zo blij dat ik eindelijk mijn eisprong had 2dagen geleden. Maar pfff mijn tepels zijn zeer aanwezig heel raar gevoel is het de dag van eisprong waren ze ook zeer aanwezig bij het bukken en voel me met vlagen alsof ik wagenziek ben zeg maar. Heeft hier iemand ervaring mee?? Ik herken dit niet van voor de anticonceptie zeg maar. Hoop toch niet dat dit zo blijft tot aan mijn nod Ik zal vast niet de enige zijn
Herkenbaar!!! Mijn borsten/tepels zijn erg gevoelig en soms pijnlijk rond mijn eisprong! Het duurt bij mij een dag of 3-4. Daarna zakt het af
Heel erg herkenbaar, wij hebben net de eerste ronde gehad en ik had rond en na de eisprong continu pijnlijke tepels tot nu mijn menstruatie, ik kon er nog geen waterstraal op verdragen. Natuurlijk was het voor mij de eerste ronde en dacht ik direct dat ik misschien wel zwanger was , maar het hoort dus ook bij de eisprong, gewoon een hormonenkwestie.
Het is inderdaad een hormonale kwestie. De mijne zijn pijnlijk tot een dag voor mijn menstruatie. Dan neemt het af, en weet ik helaas alweer hoe laat het is. Ik vind het vervelend: kan me niet herinneren dat ik dit ooit eerder zo bewust voelde, en heb in gedachten al minstens 6 positieve zwangerschapstesten per cyclus. Helaas!
Hier ook, echt hou liever me bh aan, uitdoen doet super veel pijn. Ook geen straal water op verdragen.. En ook ik word erg misselijk tijdens auto rijden, nog nooit gehad.
Hier ook. Na me ei gigantische pijn in de borsten vooral met traplopen, drempels, uit bed stappen en dan 1a2 dagen voor nod wordt het snel minder. Ondertussen een operatie gehad vanwege galstenen en galblaas verwijdert is. Dus ben er benieuwdhoe het deze maand gaat. Als het goed is over een paar dagen me ei, ondertussen al flink aan het klussen. Ben toe aan een klein wondertje
Ik hoop voor je dat het iets betekend! Maar ik moet wel eerlijk zijn, soms had ik het tussendoor ook een maandje niet toen ik niet zwanger was..
Wat fijn al deze reacties . Gelukkig ben ik niet de enigste hihi. Buhhh hier komen de pukkels ook al flink door jeetje dat heb ik nu echt niet gemist, hier had ik zelden of nooit last van . Je moet er wat voor over hebben he. Maar alles voor het goede doel