Hoi, Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden? Mijn zoontje krijgt fulltime bv die ik kolf uit de fles.. Hij groeit als kool dus dat is super! Nu is mijn vraag hoe de bv zich dan toch kan afstemmen op mijn zoontje? Als ze aan de borst drinken is daar toch iets van een soort signaal via de borsten/mondje baby dat er meer/anders moet aangemaakt worden.. Hoe voorziet een kolf hierin? Hopelijk heb ik mijn vraag duidelijk gesteld... Bedankt alvast! Groetjes Amy
Hoi, Je zult zien dat je op een moment niet meer genoeg kolft voor de behoefte van je kindje. Dat je een beetje net aan kolft zeg maar. Op dat moment ga je zelf regeldagen nabootsen met kolven, dus wat kindjes dan aan de borst doen: veel kort willen drinken, vaker dan normaal. een regeldag kun je verwachten zo rond de 6 weken. Lees ook eens de folders van de vrijwillige borstvoedingsorganisaties! OF bezoek een koffie ochtend of moedercafe, leuk en je hoort tips hoe andere moeders dat doen. Super goed dat je kindje zo mooi groeit op jouw voeding! Ga zo door!