pijnlijke tepels, teken van eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door petty, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    hoi meiden!

    mijn mannetje en ik zijn nu bezig in de derde maand..maar omdat ik er onregelmatig ben en net gestopt met de pil ben ik nog echt mijn lichaam aan het leren kennen..nu valt mij sinds vorige maand op dat ik rond een bepaalde tijd, hele gevoelige/pijnlijke tepels heb en dit houd maar 2 dagen ongeveer aan...kan dit zijn dat dan je ovulatie eraan komt of al aanwezig is? of heeft dat er niks mee te maken...?

    misschien een rare vraag hoor, maar ik vraag me dat toch echt af!
    ik heb het sinds gisteravond...


    liefs!
     
  2. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    niemand?
     
  3. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
  4. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Bij mij was het wel een teken van eisprong. Begon 2 dagen ervoor tot 2 dagen erna.
    Maar goed, het is bij iedereen anders.

    Liefs Friendly
     
  5. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    ahaaa...dus kan wel zo zijn....hmm maar goed dat we gister geklust hebben haha, vanavond maar weer dan! :p
     
  6. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.140
    682
    113
    Zuid-Holland
    Ik had het eerst ook nooit, maar de laatste tijd heb ik er last van een dag of 5 voordat de :evil: :evil: arriveren.. Hoewel de laatste keer had ik er weer geen last van.. Een vrouwenlijf zit raar in mekaar... :(
     
  7. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    tja om gek van te worden dus! dat lichaam doet zulke rare dingen... :rolleyes:

    ik heb geloof ik overal al last van gehad...*zucht*...
     
  8. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    meiden? niemand die dit ook heeft? het zou mij namelijk erg helpen..ben heel onregelmatig dus ovulatietesten hebben voor mij geen zin..en als ik het hieraan een beetje zou kunnen herkennen zou wel fijn zijn..
     
  9. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mijn tepels waren rond de eisprong ook gevoeliger.
     
  10. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    kan, ik heb dat wel altijd, zowel bij eisprong als bij ongi
     
  11. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    ok, thanks meiden! dan vanavond nog maar es klussen! :oops: het zekere voor het onzekere zal ik maar zeggen...hihi
     
  12. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Yep steeds rond de eisprong, dag of 2-3 en dan is het weer voorbij...
     
  13. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    jah ik zit nu in ronde 2 en heb weer last van mn tepels! had er nog niet over nagedacht dat t mn eisprong kon zijn! dacht eerder mn aankomende menstruatie maar das pas de 10de
    heb t dan ook zo'n anderhalve week voor mn NOD!
    dus zou heel goed kunnen

    klussen dus! :D
     
  14. Kim85

    Kim85 Lid

    30 jul 2007
    92
    0
    0
    In het mooie Twente
    Hej,

    Ik ben er ook net achter dat ik dat ook heb. (Zit zelf in de vierde ronde) Volgens de calculator zou ik morgen mijn eisprong hebben, maar volgens mij al een paar dagen eerder, omdat ik ontzettend last krijg van mn borsten en krampen onderin de buik, en dan is het ineens weer weg.

    Groetjes Kim.
     
  15. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook rond de eisprong pijnlijke tepels!
    Alsof er babykrokodilletjes in zitten te bijten!
     
  16. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    haha dus meer hebben hier last van! ik voel geen krampjes tenminste tis me niet opgevallen, maar die tepels voel ik iedere maand wel duidelijk!

    gister niet geklust... ](*,)
     
  17. dandy

    dandy Lid

    4 aug 2007
    64
    0
    0
    IJsselmuiden
    PETTY,

    Waarom probeer je niet eens de MAYBE BABY is een ovulatietester die je keer op keer kunt gebruiken.
    Ik gebruik hem sinds kort ook elke dag en heb er veel aan.
    Inmidedel heb ik vernomen dat mijn ei afgelopen week is geweest door dit ding.

    Het lijkt op een lipstick en binnenin zit een lensje waar je een beetje speeksel op moet doen en daaruit kun je zien of je vruchtbaar bent of niet.

    Ik heb hem online besteld en hij kost iets van € 24.95
    en vergeet niet je kan hem altijd gebruiken het beste in de ochtend voor je gegeten, gedronken of je tanden gepoetst hebt.

    Groetjes Irina
     
  18. Nina1983

    Nina1983 Actief lid

    9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb mijn laatste drie cyclussen erop nageslagen op FF, en inderdaad steeds pas vanaf de dag van de eisprong gevoelige tepels en (-) (-). Duurt bij mij vaak iets langer dan dat ik hier lees, meestal tot een week na de eisprong , DPO 6 en 7 meest gevoelig en daarna worden mijn (-) (-) zachter en minder gevoelig.

    Uit verschillende onderzoeken is naar voren gekomen dat de ovulatietesten die gebruik maken van speeksel niet zeer betrouwbaar zijn, zelfs bij speeksel van mannen kan die aangeven dat de ovulatie eraan komt ;) , met urine lijkt mij betrouwbaarder maar zelfs als die positief is hoeft dat nog niet per definitie te betekenen dat er daadwerkelijk een eisprong plaatsvindt, je temperatuur vertelt dat wel.
     
  19. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    Thanks voor de tip! ik had hier nog nooit van gehoord! ik ga het zeker proberen! heel erg bedankt!

    liefs!
     
  20. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Rond de eisprong heb ik weleens lage rugpijn en hoofdpijn maar verder niets.
    Vermoedelijk heb ik deze keer wel de innestelling gevoeld, 1 week na eisprong, ik had toen pijnlijke borsten, buikkrampen en had vreemde dromen... we zullen zien of dit klopt want je weet nooit wat daarbinnen gebeurt en ik weet uit ervaring dat je lichaam je goed voor de gek kan houden :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina