pijnlijke tepels, teken van eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door petty, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    Mijn tepels doen zeer gelijk na de eisprong, dan een dag of 2 en dan doen mijn hele borsten mee....

    Groetjes 10uss
     
  2. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Zere tepels kunnen een teken zijn van je eisprong, van je naderende ongi en van een zwangerschap... het kan dus helaas alle kanten op. Ik had er zelf wel last van als ik ongi moest worden, maar toen ik zwanger bleek te zijn, was het veel erger. Anders waren mijn borsten gevoelig en nu voelde het echt branderig aan. Dus helaas zit er niks anders op dan afwachten en duimen!

    Nog even over die speekseltesten: Die zijn dus absoluut niet betrouwbaar, het is zonde om daar zoveel geld voor uit te geven! Je kunt de LH-piek alleen meten in je bloed of in je urine, als je eisprong eraan zit te komen. Dus dan kun je beter gewone ovulatietesten kopen, die werken in de meeste gevallen wel.

    Succes!

    Groetjes,
    Jippie
     
  3. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    maar nu lees ik hier dat veel vrouwen dan ook last hebben van een andere afscheiding dan normaal, maar ik merk dat bij mezelf nooit!?

    is dat wel goed dan..?
     
  4. dandy

    dandy Lid

    4 aug 2007
    64
    0
    0
    IJsselmuiden
    nina1983

    Ik de bijsluiter staat dat deze test goedgekeurd is en betrouwbaar is.

    Ik heb hiermee wel mijn eisprong kunnen ontdekken.
    Vanaf donderdag zag het speeksel en door de lens weer uit als kiezeltjes en tijdens de vruchtbare dagen met een varenstructuur, dus ik vertrouw deze wel en ik kan hem keer op keer gebruiken zovaak als ik maar wil.

    Nu nog afwachten of ik een innesteling heb gehad, kan als het goed is eind van de week testen.

    Gr. Irina
     

Deel Deze Pagina