Goedeavond meiden, Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik moet of morgen of woensdag ongi worden, nu is het zo ik heb altijd dagen van tevoren al buikpijn. Nu heb ik dat helemaal niet. Heb al wel een paar dagen heel de dag door een paar sec behoorlijk misselijk, met een warm gevoel, nu heb ik sinds vandaag wat steken in me onderrug. ook flink opgezwollen tepels en rond de innestelingsdag een rare buikpijn een paar dagen. Wat zal ik doen, morgen gewoon testen of wachten tot ik misschien ongi word? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Hoi Carla, Ik zou nog even geduld hebben tot in elk geval donderdag.... Het probleem met die kwaaltjes is altijd dat het alle kanten nog uit kan... Jammer genoeg is geduld het beste.... Ik hoop dat je donderdag positief test! Groetjes Marije
Ik zou ook nog even wachten...... ik heb nu ook wel geleerd dat je lichaam je erg in de maling kan nemen! En het heeft me alleen maar geld gekost met al die testjes kopen. Volgende keer wacht ik maar wat langer, want ik werd het dus gewoon
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik denk denk dat ik maar gewoon wacht tot me ongi en anders donderdag testen. Ik heb altijd nog mijn geduld kunnen bewaren met testen, maar ik heb er nu toch een goed gevoel over, heel stom. Ik hoop voor jullie en mij dat we een keer positief testen.
Hoi Carla, Testen van deze site zijn vrij goedkoop en het zijn er 3 in een. Ik zou denk ik toch een testje wagen vooral omdat je er wel een goed gevoel over hebt. Wie weet..... Succes, liefs Vanilia.
hoi meiden, Nou het is weer mis, ben net toch ongi geworden, heel jammer want me gevoel was zo goed. Door naar ronde 5. Marije 1980: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, goed joh! Groetjes.
ja balen he meid?! ik heb nu ook zo'n goed gevoel erover, en dat komt omdat ik er nu de afgelopen tijd er totaal niet mee bezig ben geweest. (en dat geeft me rust volgens mij. cliche) maar we zullen nog eventjes moeten afwachten! en meid ik zal voor je duimen en hopen dat jou mannetje de volgende ronde raak schiet! xxx Swiggy
Dankjewel voor jullie reacties, dat is altijd fijn, ik heb er deze keer maar moeilijk, heb ik nog niet gehad. Swiggy ik wens jou ook veel succes toe met zwanger worden! ik zie wel da jij een hele lange cycles heb, dan heb ik nog niks te mopperen. liefs.
haha nou ja af en toe mag je wel eens mopperen toch? dat lucht op .. en bedankt voor je steun he! xxx Swiggy
Inderdaad soms mag het wel en ach dit was nog maar ronde 4, het kan nog een heel lang duren voor het raak is, mischien zelfs wel nooit. ik zie wel dat jij ook nog jong bent. op welke dag zit jij nu? liefs
uitgaande van mijn eisprong dag 55 van de 60. dus nog een paar dagen en dan weet ik of het nu eindelijk eens een keertje raak mag zijn. ja op zich wel, maar ja mijn leeftijd zegt weinig over mijxelf eigenlijk volgens mij. wij zijn er aan toe en dat is het belangrijkste toch? en we kunnen het financieel berappen, dus waarom niet? have fun! of niet dan? hahaha en dat klussen is natuurlijk ook een leuke bij komstigheid! ihihihi en natuurlijk af en toe een keertje iets vaker .. hihi xxx Swiggy
Wij doen het altijd maar ca 2 keer rond me ei, anders wordt het echt zo'n moeten. Ik heb altijd veel met kindjes gedaan, nu ook wat uurtjes op kindjes passen, het is gewoon zo leuk kinderen om je heen, ik ben 21 en dat vind ik oud genoeg om aan kindjes te beginnen, hebben zo (als we kindjes mogen krijgen) een jonge moeder, heeft veel voordelen. Financieel zitten wij ook goed dus laat maar komen een baby. denk je dat het nu gelukt is bij jullie?
weet ik niet, maar ik heb een beetje een gevoel van wel. ook al hebben we nu niet zo vreselijk veel geklust enzo, en toevallig op de goede dag geklust, toch wel een goed gevoel. paar keer zo'n ongiegevoel gehad en een paar keer kleine steekjes en veel wittige afscheiding (mss door de blaasontsteking?) maar voor de rest? en de 8de heb ik al een eisprong gehad .... achteraf gezien aan de ovutesten. maar ik hoop nergens op, maar meestal had mijn ongie gevoel nu al wel sterker moeten zijn, en nog geen spoortje niks te bekennen. dus .... maar we wachten af hihi. xxx Swiggy
Nou dat was bij mij ook, (wil je echt niet je hoop ontnemen) maar ik heb altijd een paar dagen voor me ongi al buikpijn, nu helemaal niks, ook niet tijdens het vrijen wat normaal wel altijd is, kwas ook soms misselijk, toch ongi geworden en eet nu al heel de dag pillen voor die afschuwelijke buipijn. Hoop echt voor jullie dat het nu raak is, maar we hebben het niet voor het zeggen he. Wel goed dat je precies op de goede dag geklust heb toch een extra kans. Ik voel mijn ei altijd wel een paar dagen. gebruik ook geen ovutesten. liefs