hallo, misschien weet iemand raad ik geef dus ruim een maandje bv en dat ging tot nu toe erg goed,alleen de laatste paar dagen is mijn meisje heel erg onrustig bij het drinken tot huilens toe en laat iedere keer de tepel los en zo gaat het dan een paar min. door! vervolgens drinkt ze dan heel snel waardoor ze zich weer verslikt enz. wie weet wat ik kan doen want op deze manier heb ik er geen zin meer in:x ook komt ze dan elk uur,zodat ik het gevoel heb de hele dag maar nog te voeden??? iemand suggesties???
kan heel goed zijn dat ze wat regeldagen heeft...daar ben j het snelst doorheen als je toegeeft aan haar behoefte om vaker te drinken.. zo komt je produktie omhoog en zalzij sneller weer tevreden zijn.. Heb je ook pijn bij het voeden en branderige tepels?? dan zou het ook spruw kunnen zijn..dit uit zich vaak bij babies door witte puntjes op de tong, wang en lippen.. lijkt net een restje melk, maar is niet weg te poetsen.. hier heeft ee baby last van tijdens het drinken.. de ha heeft hier middeltjes voor.. voor je beeb en voor jezelf... heb nog nit zoveel ervaring met bv..geef het zelf net ruim een maand..wellichtzijn er ervaren dames die je meer tips kunnen geven.. kan me heel goed voorstellen dat de moed je zo in de scoenen zakt... knuff
hoi nee ik heb geen pijn bij het voeden,dus volgens mij is het geen spruw ik weet het ook allemaal niet meer,voel me soms net een melkkoe hahaha ik kom vaak nog niet meer aan mezelf toe op deze manier het is nu bijna half 2 en ben nog altijd niet in de douche kunnen gaan:x maar toch bedankt voor je antwoord